جهت حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانگ جو؛فدراسیون شنا برنامه هایش را به کمیته ارائه داد

جهت حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانگ جو؛فدراسیون شنا برنامه هایش را به کمیته ارائه داد
رئیس فدراسیون شنای کشورمان در نشست با مسئولین کمیته ملی المپیک برنامه های این فدراسیون برای حضور در بازیهای آسیایی سال 2010 گوانگجو را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وحید مرادی رئیس فدراسیون شنای کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک برنامه های آماده سازی این فدراسیون برای حضور در بازیهای آسیایی سال 2010  گوانگجو را به بهرام افشارزاده دبیر کل و اعضای کمیته علمی کمیته ملی المپیک تحویل داد.
در این نشست افشارزاده دبیر کل کمیته از افزایش بودجه فدراسیون شنا خبر داد و گفت: نه تنها بودجه مختص این فدراسیون بلکه امسال بودجه تمامی فدراسیونهای فعال و برنامه محور را افزایش داده ایم تا بتوانند راحت تر از پیش برنامه های در دست اجرای خود را در ابعاد داخلی و خارجی پیگیری کنند.
وی ادامه داد: گرچه بودجه کل ورزش و کمیته ملی المپیک ناچیز است اما باید با حداقل ها ساخت. در واقع هنر مدیریت امروز توجه به همین مسئله است که با این طرز تفکر سعی شده در حد توان، افزایش محسوسی را در بودجه سالجاری فدراسیونها داشته باشیم.
 باید قبول کرد که خمیر مایه ورزش را از روز اول کم برداشته اند، اما خوشبختانه با پیگیری دکتر سعید لو رئیس جدید سازمان تربیت بدنی و اختصاص 1 درصد بودجه دستگاههای اجرایی به ورزش، مشکل سازمان و بالطبع فدراسیونهای ورزشی نیز مرتفع خواهد شد تا بهتر از گذشته بتوانند برنامه های  خود را پیگیری نمایند.
در ادامه این نشست مرادی با اشاره به فعالیتهای گسترده و سنگین فدراسیون شنا اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید فدراسیون شنا سه رشته مهم شنا، شیرجه و واترپلو را پوشش می دهد که اگر نگاه به این فدراسیون رشته ای باشد باید بودجه ای فراخور سه فدراسیون را دریافت کند.
وی یادآور شد: از مدتها قبل اعلام کرده بودیم که شنا در بازیهای آسیایی دوحه خودی نشان می دهد که همینطور هم شد و همگان دیدند که ورزشکاران ما تا فینال پیش رفتند. اصلا هدف ما همین بود یعنی رسیده به فینال در سال 2006 دوحه و به امید خدا مدال آوری در 2010 گوانگ جو.
مرادی در پایان گفت: خوشبختانه شنا امروز به مرحله ای از رشد رسیده که دیگر می توان از آن انتظار مدال و موفقیت داشت منتهی لازم است بودجه ای در خور برنامه ها و فعالیت ها و همچنین برنامه های تنظیم شده به این فدراسیون اختصاص یابد تا بتوانیم از فرصت ها استفاده ای بهینه داشته باشیم.
در پایان این نشست، برنامه مقدماتی آماده سازی این فدراسیون که برای بازیهای آسیایی گوانگ جو تنظیم شده بود تحویل کمیته گردید و مقرر شد تا کادر فنی فدراسیون شنا در نشستی تخصصی با اعضای کمیته علمی این برنامه را در قالب جدول های علمی طراحی و ارائه کنند.


۳۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.