غیاثی در گفتگو با سایت کمیته:در اینچئون به دنبال کسب 6 مدال هستیم

غیاثی در گفتگو با سایت کمیته:در اینچئون به دنبال کسب 6 مدال هستیم
ملی پوشان تیم ملی دوومیدانی در حالی این روزها پیگیر تمرینات خود هستند که با تجربه ای که دارند برای کسب 3 تا 6 مدال و حداقل 2 تا به رنگ طلا به مصاف حریفان آسیایی خود در بازیهای اینچئون کره می روند .

تیمور غیاثی ، مدیر تیم های ملی دوومیدانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بر اساس برنامه هایی که از سال گذشته برای موفقیت در بازیهای آسیایی تدوین و استارت خورده بود ، لیلا رجبی عازم بلاروس شده و تا زمان بازیهای اینچئون در این کشور تمریناتش را پیگیری می کند ، علاوه بر آن حدادی هم هفته آینده عازم آمریکا می شود و برادران صمیمی اوایل خرداد ماه برای شرکت در مسابقات و گذراندن اردویی 10 روزه راهی آلمان می شوند .
غیاثی در ادامه با اشاره به برگزاری دو مسابقه بین المللی جایزه بزرگ در کشورهای قرقیزستان و قزاقستان گفت: تیم کشورمان علاوه بر حضور در این دو رویداد در فاصله زمانی 8 روز ما بین آنها اردویی برون مرزی خواهد داشت .
مدیر تیم های ملی دوومیدانی با تاکید بر اهمیت اردوهای برون مرزی دوومیدانی کار بر میزان آمادگی آنها اظهار داشت: نیمه دوم مرداد ماه ملی پوشان پس از انتخاب نهایی در تهران اردوی متمرکز خواهند داشت .
غیاثی در خاتمه افزود : تیم دوومیدانی ما قوی تر از همیشه در این دوره از بازیهای آسیایی حاضر می شود ، ما امید زیادی در تیم ملی داریم که امیدواریم با برنامه ریزی که انجام شده به نتایجی که پیش بینی کرده ایم یعنی کسب 6 مدال توسط کاروان دوومیدانی تحقق یابد .

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.