رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- تایلند؛تیم فرنگی به عنوان قهرمانی دست یافت تیم آزاد دوم شد

رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- تایلند؛تیم فرنگی به عنوان قهرمانی دست یافت تیم آزاد دوم شد
در پایان رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا تیم کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کشتی آزاد دوم شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان در روز  پایانی این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی علی خلیل زاده در دور نخست با نتیجه 9 بر یک ترایوت از تایلند را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 – صفر سرای بای از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. خلیل زاده در این دیدار با نتیجه 11 بر یک اوخونوف از تاجیکستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 100 کیلوگرم کشتی فرنگی علی اصغر شهبازی در دور اول 8 – صفر فوجی موتو از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نیز با همین نتیجه شهاب الدینوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه یافت.  وی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر مغلوب رومن کیم از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید..

در وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ضربه فنی جائه پارک از کره جنوب را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد زاید از یمن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گودرزی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مغلوب چول کوم ری از کره شمالی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 46 کیلوگرم کشتی آزاد عرفان آیینی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیری از تایوان را شکست داد وی در دور با ضربه فنی مقابل نارمانداخ از مغولستان شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. آیینی در این گروه با شکست فوردیچ از تایلند به دیدار رده بندی راه یافت . وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر ازسد میرزانظر از قرقیزستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد نادر نصری در دور نخست با نتیجه 11 بر 3  روزمتوف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد الصبری از یمن گذشت. نصر ی در دور سوم 8  بر صفر ناون از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 5 مغلوب اوتوگورو از ژاپن شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در پایان این رقابت ها در رشته کشتی فرنگی تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز با 87 امتیاز قهرمان شد و تیم های قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با کسب 77 و 60 امتیاز دوم و سوم شدند.

در شته کشتی آزاد نیز تیم ایران با کسب سه مدال نقره و 5 برنز با 71 امتیاز به مقام دوم رسید و تیم های هند و ژاپن به ترتیب با کسب 80 و 64 امتیاز اول و سوم شدند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.