احدی در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته:در وزن منهای 81 هر کس آماده باشد به اینچئون می رود

احدی در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته:در وزن منهای 81 هر کس آماده باشد به اینچئون می رود
تیم ملی بوکس با حداکثر توان در بازیهای آسیایی اینچئون شرکت می کند ولی در وزن منهای 81 که سه مشتزن خوب داریم تنها فردی اعزام می شود که بهترین آمادگی را داشته باشد.

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در آستانه اعزام به تورنمنت تاشکند با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:شرایط اردویی تیم ملی مطلوب است البته تعدادی از بچه ها به تورنمنت روسیه رفتند و خودم با 5 مشتزن امشب راهی تورنمنت ازبکستان می شوم چرا که شناخت حریفان آسیایی در این تورنمنت برایم خیلی مهم است.
وی ادامه داد:در وزن منهای 81 کیلوگرم احسان روز بهانی، محمد ستارپور و حاجی عباسی از مشتزنان خوبمان حضور دارند که باید دید کدامیک در انتخابی و مسابقات برون مرزی خوب عمل می کنند و هر کدام بهتر بود او را به بازیهای آسیایی اعزام می کنیم چرا که هدف ما اعزام بهترین بوکسور در هر وزن به این بازیها و کسب نتیجه است.
احدی خاطر نشان کرد:امجدیان، امیدی ،ستارپور، مظاهری و ابراهیمی امشب به تورنمنت ازبکستان می آیند و جدای از کسب نتیجه در این رقابتها، برایم خیلی مهم است ببینم کشورهای آسیایی با چه نفراتی عازم تاشکند می شوند چرا که  ما فاصله زمانی زیادی تا بازیهای آسیایی نداریم و چون کشورهای آسیایی از این تورنمنت به عنوان دیدار تدارکاتی استفاده می کنند برایمان خیلی مهم است بدانیم حریفان احتمالی بچه های ما در اینچئون چه کسانی هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با تیمی ده نفره عازم اینچئون می شود یا خیر می گوید:هنوز معلوم نیست هدف من اعزام آماده ترین نفرات به این بازیهاست.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.