رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا – تایلند/یک طلا و دو برنز ایران در روز سوم

رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا – تایلند/یک طلا و دو برنز ایران در روز سوم
نمایندگان ایران در روز سوم رقابت‌های کشتی نوجوانان آسیا و گزینشی المپیک چین به یک مدال طلا و دو برنز دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛ در ادامه رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا در چونبوری تایلند، نماینده وزن 76 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران به مدال طلا دست یافت و آزادکاران اوزان 63 و 58 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.
 
در کشتی فرنگی و در وزن 76 کیلوگرم، آرمان علیزاده پس از پیروزی بر کشتی‌گیرانی از یمن و هند موفق شد در دیدار پایانی یوشیدا از ژاپن را با نتیجه 15 بر 2 شکست دهد و به مدال طلا دست یابد. در وزن 69 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز، محمد برزگر زاده پس از برد مقابل حریف ژاپنی برابر کشتی‌گیری از چین با نتیجه 3 بر صفر باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
همچنین در 63 کیلوگرم کشتی آزاد، امیررضا اکبرزاده پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیرانی از تایوان و قزاقستان، به حریف هندی خود باخت اما موفق شد در مسابقه رده‌بندی با پیروزی 8 بر صفر مقابل سوخباتار از مغولستان، صاحب مدال برنز شود. در این وزن نمایندگان هند و ژاپن به مدال طلا و نقره دست یافتند.
 
در وزن 58 کیلوگرم آزاد نیز مجتبی عموزاد پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیری از سوریه، به نماینده هند باخت اما با حضور این کشتی‌گیر در فینال، به مسابقه شانس مجدد راه یافت و پس از گذشتن از سد کشتی‌گیری از قزاقستان راهی دیدار رده‌بندی شد که در این مسابقه توانست عمر احمد سعید از عراق را 10 بر صفر شکست دهد و به مدال برنز دست یابد. در این وزن کشتی‌گیرانی از هند و قرقیزستان اول و دوم شدند.
 
در وزن 54 کیلوگرم آزاد، ابوالفضل حاجی‌پور پس از باخت به کشتی‌گیر هند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا رقابت های سه وزن کشتی آزاد در اوزان 42، 46 و 50 کیلوگرم و 85 و 100 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار و این مسابقات به پایان می رسد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.