ملی پوشان تیم ملی کاراته بانوان تست آمادگی جسمانی دادند

ملی پوشان تیم ملی کاراته بانوان تست آمادگی جسمانی دادند
بانوان ملی پوشان کاراته کا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی؛26 نفر از اردونشینان تیم ملی کاراته بانوان صبح امروز در دومین مرحله از اردوی آماده سازی خود  با حضوردر آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در سه رده سنی مختلف تست دادند.
خانم فاطمه پورزمانی سرپرست رده های سنی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص برنامه های تدارکاتی پیش رو برای آماده سازی این تیمها گفت: ما با دو تیم از کشورهای کره و هنگ کنگ که در ایران به سر می برند اردوی مشترک برگزار کرده و چند دیدار تدارکاتی خواهیم داشت.
وی همچنین ضمن بیان این مطلب که ملی پوشان دعوت شده در اردوی دوم، اردوهای خود را به طور مشترک برگزار می کنند در خصوص تعداد نفراتی که در هر رده آزمون آمادگی جسمانی دادند نیز گفت: ملی پوشان در سه رده سنی نوجوانان سه وزن 9 نفر ، جوانان چهار وزن 9 نفر و زیر 21 سال در سه وزن 8 نفر آزمون آمادگی جسمانی دادند.
این اردوها برای آماده سازی بیشتر و حضوری قدرتمندانه برای مسابقات آسیایی رده های سنی که اوایل مرداد ماه در مالزی برگزار می شود برپا شده است.
شایان ذکر است بازیهای آسیایی رده های سنی کاراته بانوان اوایل مرداد ماه و در کشور مالزی برگزار خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است علاوه بر فاطمه پورزمانی سرپرست تیم ، خانمها لیلا بهرامی ، راضیه جلیل پور ، فاطمه بغلانی ، پریناز سعیدی ، نگار حسینی ، فاطمه قاسمی و فرخناز ارباب به عنوان مربی هدایت این سه تیم را بر عهده دارند. 
 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.