کواچ وارد تهران شد

کواچ وارد تهران شد
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز (شنبه) وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران که هفته پیش با کسب مقام نایب قهرمانی سری آ ایتالیا و جام حذفی این کشور به کار خود در تیم پروجیا پایان داده بود، بامداد امروز شنبه  از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. سرمربی تیم ملی کشورمان در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص حضورش در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت: آمده ام اول بشم، نه دوم. بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند. تمام سعی خود را می کنیم که موفقیت های گذشته را ادامه دهیم و روند صعودی والیبال ایران را بیش از پیش افزایش دهیم. کار خیلی سختیم داریم ولی به خود و بازیکنانم ایمان دارم.

کواچ 47 ساله که دو سال سابقه بازی در لیگ برتر والیبال ایران را در پرونده کاری خود دارد، از امروز شنبه مستقیما هدایت مردان والیبال ایران را در دست می گیرد و در اولین دیدار دوستانه ایران و استرالیا برای نخستین مرتبه بر روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.
اسلوبودان کواچ 20 اسفندماه سال 92 پس از مذاکره متعدد فدراسیون والیبال با گزینه‌های متعدد خارجی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب و جایگزین خولیو ولاسکو شد.
نخستین نشست مطبوعاتی کواج نیز ساعت 18 روز یکشنبه بعد از بازی تدارکاتی با تیم ملی استرالیا در سالن کنفرانس های سالن 12 هزار نفری ازادی تهران برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی سال 2014 آماده می کند. این رقابت ها از دوم خردادماه آغاز می شود و ملی پوشان ایران نهم خردادماه در نخستین بازی خود به مصاف ایتالیا می رود.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.