سر مربی تیم ملی ووشو در گفت و گوی اختصاصی با سایت کمیته : کار سختی برای کسب طلای بازیهای آسیایی داریم

سر مربی تیم ملی ووشو در گفت و گوی اختصاصی با سایت کمیته : کار سختی برای کسب طلای بازیهای آسیایی داریم
تیم ملی ووشو کشورمان در حالی دومین مرحله از اردوی آمادگی خود را برای بازیهای آسیایی از سر گرفته است که سرمربی آن معتقد است کار سختی برای کسب طلا در این بازیها دارند.
حسین اوجاقی ، سرمربی تیم ملی ووشو با بیان این مطالب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : برای آمادگی تیم ملی ووشو در بازیهای آسیایی 9 مرحله اردو در نظر گرفته ایم که از اواخر فروردین استارت خورده و هم کنون در دومین مرحله از اردو ها هستیم .
وی ادامه داد: این اردو با زمانبندی مشخص تعیین شده و بعد از هر 14 روز تمرین 2 روز اردونشینان استراحت خواهند داشت و این برنامه تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی در جریان خواهد بود .
اوجاقی با اشاره به اهمیت آمادگی روحی ملی پوشان در این رقابت ها گفت : به همین منظورسفر زیارتی مشهد مقدس پیش بینی شده که در 2 روز و پس از اردوی مرحله هشتم  با تقویت انگیزه های معنوی ملی پوشان و دوپینگ روحی آنها برگزار خواهد شد .
سر مربی تیم ملی در خاتمه یاد آور شد مهمترین رقیب ما در بازیهای آسیایی چین می باشد که  قدرت بلامنازع  این رشته در جهان  است ، علاوه بر آن کره به عنوان میزبان  در بخش تالو مدعی کسب طلای این دوره از بازیهاست ، بنابر این ما کار سختی برای کسب مدال در این رقابتها داریم ولی نا امید هم نیستیم.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.