آموزش و برگزاری دوره های بین المللی الویت فدراسیون همگانی

آموزش و برگزاری دوره های بین المللی الویت فدراسیون همگانی
فدراسیون ورزشهای همگانی، دوره بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی(CLC)و دوره های آموزشی پیلاتس را با حضور مدرس بین المللی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی علی مجدآرابا اعلام این مطلب، افزود: امسال سال آموزش در این فدراسیون است و باید با استفاده از این راه خود را با علم روز دنیا هماهنگ سازیم.
وی ادامه داد: در این راستا، چهارمین دوره بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی(CLC) با حضور مدرسین انجمن بین المللی ورزشهای همگانی TAFISA برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از برگزاری این دوره در تاریخ 25 تا 30 اردیبهشت در شهر اصفهان خبر داد و گفت: مدرسین خارجی این دوره پیرامون موضوعاتی چون ورزش همگانی و برنامه های بازاریابی در ورزش همگانی، توسعه استراتژیک، گردشگری از طریق ورزش همگانی، اقتصاد و مدیریت سخنرانی خواهند کرد.
مجدآرا همچنین با اشاره به برگزاری دوره آموزش بین المللی پیلاتس، گفت:اولین دوره آموزشی پیلاتس با حضور مدرس بین المللی ویژه بانوان در نیمه اول خردادماه سالجاری به صورت سراسری در تهران برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: در ماه های آینده برنامه جدیدی نیز خواهیم داشت که به طور حتم این برنامه ها می تواند به رشد ورزش همگانی کمک کند.
 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.