آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان اردو نشینان کاراته

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان اردو نشینان کاراته
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته آقایان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی اینچئون از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردونشینان تیم ملی کاراته از صبح امروز اولین مرحله از اردوی آماده سازی خود در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک  با حضور 20 ورزشکار آغاز کردند .
در تمرینات امروز نیمی از اعضای تیم که از مسابقات انتخابی دانشجویان بازگشته بودند زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرینات ریکاوری و باقی اعضای تیم نیز زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختند.
روحانی مربی تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص برگزاری اردوهای تمرینی ملی پوشان در آکادمی ملی المپیک گفت : تمرینات ما بطور رسمی از صبح امروز 17 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده  است . ما تا مسابقات اینچئون هر هفته از روزهای شنبه اردوی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز و در روز چهارشنبه همان هفته خاتمه می دهیم.
وی همچنین به اردوهای برون مرزی این تیم اشاره کرده و گفت: اواخر خردادماه اعضای تیم به دو گروه تقسیم خواهند شد، یک گروه به مسابقات دانشجویان جهان به مونته نگرو و گروه بعدی برای شرکت در لیگ جهانی کاراته وان به اندونزی اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است آقایان هروی ، روحانی  و جعفری هدایت اردونشینان را بر عهده دارند.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.