رقابت های کسب سهمیه المپیک نوجوانان - تایلند/امروز وزن کشی نوجوانان ایران در 5 وزن

رقابت های کسب سهمیه المپیک نوجوانان - تایلند/امروز وزن کشی نوجوانان ایران در 5 وزن
رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از فردا در چونبوری تایلند آغاز خواهد شد که نمایندگان کشورمان در 5 وزن امروز(چهارشنبه) به روی باسکول خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛مسولان برگزاری مسابقات به نحوی برنامه ریزی کرده اند که مسابقات اوزان سبک فرنگی با سنگین وزن های کشتی آزاد و اوزان سنگین فرنگی با سبک وزن های آزاد به طور همزمان برگزار شود.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امروز کشتی گیران سبک وزن فرنگی و سنگین وزن های آزاد به روی باسکول خواهند رفت. در کشتی فرنگی محمد رضا مختاری در وزن 42 کیلو گرم، مصطفی کلاوی در وزن 46 کیلو گرم و محمد رضا آقا نیا در وزن 50 کیلو گرم سه نماینده ایران در این مسابقات خواهند بود که به روی باسکول خواهند رفت. در کشتی آزاد هم ارسلان تاتاری در وزن 85 کیلو گرم و نعیم حسن زاده در وزن 100 کیلو گرم به روی باسکول می روند تا به این ترتیب نمایندگان ایران از صبح فردا در چونبوری به روی تشک بروند.
کسب مدال طلا در رقابتهای نوجوانان قهرمانی آسیا باعث خواهد شد تا کشتی گیران سهمیه حضور در بازیهای المپیک نوجوانان را به دست بیاورند.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.