قهرمان ووشوی آسیا: فقط به مدال طلای جهانی کانادا فکر می کنم

عضو تیم ملی ووشوی کشورمان در رقابتهای جهانی کانادا و دارنده مدال طلای رقابتهای جوانان آسیا گفت:با آمادگی کاملی که دارم در کانادا فقط به مدال طلا فکر کرده و از حالا برای شروع این مسابقات لحظه شماری می کنم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛الهه منصوریان سانشو کار تیم ملی بانوان ایران با بیان این مطلب افزود: در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در ماکائو آمادگی صد در صد داشتم و توانستم طلا بگیرم و در حالی که هم اکنون یک ماه دیگر تا شروع مسابقات جهانی کانادا باقی مانده به مرز آمادگی کامل رسیده ام و تمام هدفم این است که این شرایط ایده آل را حفظ کنم.
وی که اولین سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان را تجربه می کند در خصوص مبارزه در دو رقابت آسیایی جوانان می گوید:در سال 2007 کره جنوبی در فینال به حریفی از چین باختم و مدال نقره گرفتم و لی بعد از آن مسابقات متوجه شدم که می توانم حریفان چینی را هم مغلوب کنم و با تمرین و ممارست ،در سال 2009ماکائو به هدفم رسیدم و با شکست دادن نماینده چین مدال طلا گرفتم.
وی در خصوص نقش مربیان چینی  در آماده سازی گفت:به واقع مربیان چینی نقش انکار ناپذیری در رشد ووشوی ایران به خصوص در سانشو داشته اند و آنها با ارائه تاکتیکها و تکنیکهای مدرن ووشوی دنیا، ملی پوشان ما را روز به روز به سطح ایده آل نزدیک می کنند. وی اظهار داشت:ولی باید بگویم حساب پانگ یان سرمربی تیم ملی سانشوی بانوان با دیگر مربیان چینی جدا است چرا که مربیان چینی قبلی نقاط قوت ملی پوشان را تقویت می کردند اما پانگ علاوه بر کار کردن روی نکات مثبت،تکنیکها و روش های جدید را هم به ما آموزش می دهد . منصوریان تاکید کرد:تمرینات او برنامه ریزی شده و کاملا دقیق است ،پانگ از پایه روی بدن بچه ها کار کرد و با تزریق یک برنامه یکماهه بدنسازی فشرده،قدرت بدنی و شرایط فیزیکی ملی پوشان را بالا برد.
دارنده دو مدال آسیایی جوانان درباره کسب نتیجه در کانادا اذعان داشت:من در کانادا دو هدف دارم ؛اول رسیدن به مدال طلای جهانی و دوم دور خیز برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگجو.

۳۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.