بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون های کوهنوردی،سه گانه و انجمن های ورزشی

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون های کوهنوردی،سه گانه و انجمن های ورزشی
صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون های کوهنوردی،سه گانه و انجمن های ورزشی بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید از فدراسیون های ورزشی کشورمان صبح امروز کیومرث هاشمی ضمن بازدید از فدراسیون های کوهنوردی،سه گانه و انجمن های ورزشی با مسئولان آن دیدار و گفتگو کرد.
 رئیس کمیته ملی المپیک در جریان بازدید از فدراسیون انجمنهای ورزشی تاکید کرد که این فدراسیون پرجمعیت در سایه هدایت خوب "محمد علیپور" توانسته عملکرد رضایت بخشی داشته باشد.
وی در این دیدار ضمن گفتگو با رئیس این فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون انجمنهای ورزشی 16 انجمن فعال را تحت پوشش خود دارد و در مدتی کوتاه توانسته در عرصه داخلی و بین المللی به موفقیتهای خوبی دست یابد.
وی ضمن تشکر از تلاش بی وقفه مسئولان و کارکنان فدراسیون انجمنهای ورزشی برای این فدراسیون پرجمعیت آرزوی موفقیت روز افزون کرد و گفت: امید است که این مجموعه تلاشگر در سال 93 بتواند به افتخارات خوبی دست یابد.
 وی همچنین در دیدار جداگانه با "رضا میرزاییان" مشاور مطبوعاتی فدراسیون انجمنهای ورزشی از نزدیک با نوع فعالیتهای این بخش آشنا شد.
همچنین رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون های کوهنوردی و سه گانه برای مسئولان این دو فدراسیون در سالجاری آرزوی موفقیت کرده و ابراز امیدواری داشت مجموعه ورزشی کشورمان در سایه حمایت های دولت،وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و با تلاش های خستگی ناپذیر مدیران،کادر فنی و ورزشکاران سال موفقیت آمیزی پیش رو داشته باشند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.