گلستان قهرمان مسابقات کبدی ساحلی ایران

گلستان قهرمان مسابقات کبدی ساحلی ایران
ششمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاه ها و دسته جات آزاد قهرمانی باشگاه های کشور انتخاب تیم ملی با قهرمانی تیم گلستان در سواحل بابلسر به پایان رسید .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، ششمین دوره رقابت های کبدی ساحلی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی با حضور 13 تیم در 4 گروه در مرحله مقدماتی در سواحل بابلسر برگزار شد که در پایان مرحله مقدماتی 8 تیم مازندران ، گلستان ، شهریار تهران ، دولت آباد اصفهان ، کرمان ، دهیاری محمد آباد گرگان ، تربیت اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان و شهرداری اراک به مرحله حذفی راه یافتند .
4 تیم مازندران ، گلستان ، تربیت اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان و شهریار تهران با شکست رقبای خود در مرحله یک چهارم نهایی به جمع 4 تیم پایانی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی تیم های گلستان و تربیت اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان به مصاف هم رفتند که در نهایت گلستان موفق شد حریف دیرینه خود را شکست داده و به فینال رقابت ها راه پیدا کند .در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مازندران میزبان و شهریار تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم مازنردان بود که موفق شد در یک بازی نزدیک و حساس شهریار تهران را شکست دهد تا حریف گلستان در دیدار نهایی باشد .
در دیدار نهایی این مسابقات تیم گلستان با نتیجه 43 بر 28 تیم مازندان را شکست داد تا ضمن جبران شکست مرحله مقدماتی ، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم های شهریار و تربیت اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان نیز به عنوان سوم مشترک این مسابقات رسیدند.

بر اساس اعلام کمیته فنی فدراسیون کبدی ، نفرات برگزیده این مسابقات برای شرکت در مسابقات آسیایی پوکت تایلند به اردوی آماده سازی دعوت می شوند.

در پنجمین دوره رقابت های کبدی ساحلی باشگاههای کشور در سال گذشته تیم شهرداری تبریز به مقام قهرمانی دست یافت.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۶:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.