پروجیا باخت تا کواچ با نقره سری آ ایتالیا زودتر به ایران بیاید

پروجیا باخت تا کواچ با نقره سری آ  ایتالیا زودتر به ایران بیاید
با شکست پروجیای ایتالیا در چهارمین مسابقه فینال سری آ ایتالیا اسلوبودان کواچ چند روز زودتر به ایران می آید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال،  تیم والیبال پروجیا که هدایت آن را اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال کشورمان بر عهده دارد، امشب یکشنبه در چهارمین مسابقه فینال سری آ ایتالیا مقابل لوبه بانکا به میدان رفت که در دیداری حساس و نفسگیر مقابل حریف نامدار و پر ستاره خود با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.
شاگردان کواچ ست اول را 25 بر 22 از آن خود کردند ولی ست های دوم، سوم و چهارم را با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 21 و 35 بر 33 واگذار کردند تا در مسابقات سری آ ایتالیا در سال 2013-2014 در جایگاه دوم قرار گیرند.
بدین ترتیب کار سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ ایتالیا به پایان رسید و وی تا چند روز آینده به اردوی مردان والیبال ایران در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی ملحق خواهد شد و ملی پوشان مستقیما زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین خواهند کرد.
لازم به ذکر است اسلوبودان کواچ در چند سال حضورش در لیگ ایتالیا موفق به کسب عنوان بهترین مربی سری آ شده است و در حال حاضر نیز حضور تیم کم ستاره پروجیا در فینال سری آ ایتالیا از جمله موفقیت های وی در لیگ ایتالیا به حساب می آید.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.