برای حضور در مسابقات دایموند لیگ و جایزه بزرگ آسیا؛حدادی، تفتیان و زمانی به قطر می روند

برای حضور در مسابقات دایموند لیگ و جایزه بزرگ آسیا؛حدادی، تفتیان و زمانی به قطر می روند
مسابقات لیگ الماس (دایموند لیگ) روز جمعه 19 اردیبهشت در حالی در قطر آغاز خواهد شد که مهدی زمانی در 400 متر، حسن تفتیان در 100 متر و احسان حدادی نایب قهرمان المپیک در پرتاب دیسک در این رقابت ها حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مهدی زمانی قهرمان ماده 400 متر مسابقات داخل سالن آسیا و حسن تفتیان رکورددار 100 متر ایران با توجه به درخشش در سال 92 و ثبت رکوردهای مطلوب عازم این رقابتها می شوند.
احسان حدادی بامداد روز چهارشنبه راهی قطر می شود تا در فاصله دو روز مانده به مسابقات به محل رقابت ها برسد. مهدی زمانی و حسن تفتیان نیز قرار است اواسط هفته راهی قطر شوند.
احسان حدادی نایب قهرمان المپیک و تنها دوومیدانی کار ایران که در جمع سه پرتابگر برتر جهان قرار دارد به مانند سال های گذشته در این رقابت ها شرکت می کند.
حدادی در مراحل مختلف دایموند لیگ موفق به کسب عنوان شده است.
بنظر می رسد تمام رقیبان نامدار احسان حدادی به استثناء رابرت هارتینگ آلمانی که هیچگاه در مرحله اول دایموند لیگ شرکت نمی کند، در قطر به میدان بروند.
رقابت های لیگ الماس از سال 2010 جایگزین لیگ طلایی دوومیدانی شد و امسال نخستین مرحله از چهارمین دوره این مسابقات در کشور قطر برگزار خواهد شد.
در این رقابتها هشت ورزشکار برتر هر ماده در دنیا حضور خواهند داشت، که بنا بر رایزنی های رییس کنفدراسیون آسیا قرار است برای نخستین بار برترین های آسیا نیز در دو ماده با یکدیگر به رقابت بپردازند.
در مسابقات دایموند لیگ 2014 دوومیدانی کاران در بخش مردان در مواد پرتاب وزنه، پرش با نیزه، دو 800 متر، پرش ارتفاع، دو 100 متر(در دو گروه)، دو 400 متر مانع، پرتاب نیزه، پرش سه گام، دو 1500 متر، دو 3000 متر و پرتاب دیسک، در بخش زنان در مواد پرتاب دیسک، پرش طول، دو 1500 متر، دو 100 متر، دو سه هزار متر و دو 400 متر پیگیری خواهد شد.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.