نایب قهرمان المپیک لندن:میزبانی کره ای ها کار ما را سخت می کند

نایب قهرمان المپیک لندن:میزبانی کره ای ها کار ما را سخت می کند
با توجه به میزبانی کره جنوبی در بازیهای آسیایی، کار بسیار سختی در اینچئون خواهیم داشت ولی به هر حال من به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی گذشته خود و کسب دومین طلای آسیایی هستم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد باقری معتمد با بیان این مطلب گفت: 3ماه است اردوهای تیم ملی به صورت مداوم پیگیری می شود، تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، یکدل هستیم و تمام نفرات تیم تلاش می کنند به یکدیگر کمک کنند تا نفراتی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنند.

وی در رابطه با تورنمنت آلمان افزود: سطح این مسابقات بسیار خوب بود، تمام کشورها برای کسب نتیجه آمده بودند و مبارزات خوبی برگزار شد. تیم ملی روند رو به رشد خوبی را طی می کند و اگر همین طور ادامه پیدا کند، می توانیم نتایج خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات گرندپریکس بدست آوریم، تا با کسب امتیازات لازم در رنکینگ هر 4 سهمیه المپیک را کسب کنیم.

باقری معتمد در خصوص تغییر شکل شیاپ چانگ تصریح کرد: در تورنمنت آلمان، چند مبارزه را در شیاپ چانگ جدید انجام دادم، به هرحال شرایط برای همه یکسان هست، ما هم تمریناتمان را با توجه به همین شکل جدید پیگیری می کنیم. تکواندو رشته ای المپیکی است و تا زمان مسابقات المپیک، شاید تغییرات بیشتری رخ دهد و بازیکنان حرفه ای باید خودشان را با همه شرایط وفق دهند.

دارنده مدال نقره المپیک با تاکید بر اهمیت رنکینگ اظهار داشت: در این مدت رنکینگ بسیار مهم شده است، سالهای قبل اهمیت چندانی نداشت اما امروزه باید رنکینگ را در نظر گرفت تا با کسب امتیاز لازم، بتوانیم جزو 6 نفر برتر وزن خود باشیم تا به صورت مستقیم به المپیک راه پیدا کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که برای مسابقات آتی چه برنامه ای دارد گفت: برای حضور در بازیهای آسیایی تلاش خواهم کرد تا بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و در این مسابقات شرکت کنم. گرندپریکس ها نیز برای کسب امتیاز در رنکینگ بسیار حائز اهمیت است و این رقابتها هم بسیار مهم خواهد بود. البته هدف اصلی من دفاع از عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی گوانگجو است.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی خاطرنشان ساخت: با توجه به میزبانی کره در بازیهای آسیایی، ایران کار بسیار سختی را در اینچئون دارد، چراکه کره جنوبی مهد تکواندو است و می خواهد از این میزبانی نهایت استفاده را ببرد. اما ما هم سخت تر از گذشته تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم نه تنها مدالهای دوره قبل را تکرار کنیم، بلکه تعداد مدالهایمان هم بیشتر شود.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.