سپیده توکلی در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته : کسب نقره و برنز برایم دور از دسترس نیست

سپیده توکلی در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته : کسب نقره و برنز برایم دور از دسترس نیست
ملی پوش 7 گانه دوومیدانی کشورمان در حالی برای موفقیت در بازهای آسیایی اردو های فشرده را سپری می کند که تجربه حضور در بازیهای آسیایی دوره قبل را داشته و با توجه به نتایج بدست آورده در این چهار سال ، کسب مدال در اینچئون را دور از دسترس نمی داند.
سپیده توکلی ملی پوش دوومیدانی کار کشورمان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  بازیهای آسیایی اولویت اول من از 2 سال گذشته بود و تمام تمریناتم بر روی این هدف متمرکز کرده و در صورت موافقت نهایی فدراسیون به منظور آمادگی بیشتر در بازیهای آسیایی اردویی 3 هفته ای در بلاروس خواهم داشت .
توکلی ادامه داد: بر اساس برنامه های پیش بینی شده تیر و مرداد ماه قرار است  در بلاروس اردو داشته باشم و در مسابقات داخلی این کشور شرکت نمایم و البته تا آن زمان اردوها داخلی طبق روال قبلی ادامه خواهد داشت .
عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در خصوص مسابقات تدارکاتی اش پیش از بازیهای آسیایی اظهار داشت : اواخر اردیبهشت مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود ، علاوه بر آن مسابقات کازانوف قزاقستان دیگر رویدادی است که پیش رو داریم که البته حضورم در این مسابقات منوط به نظر مربی است .
توکلی در خاتمه با اشاره به وضعیش در بازیهای آسیایی و عدم تجربه کافی برای ماده 7 گانه که در آن شرکت کرده بود گفت : تازه 3 ماه بود که  ماده 7 گانه را شروع کرده بودم و توانستم ضمن جابجا کردن رکورد ایران ، جایگاه ششم را بدست آورم ولی در این دوره هم شناخت خوبی از رقبا دارم و هم تجربه کافی ، اگر نتوانم طلای این بازیها به گردن بیاوزیم ، نقره و برزنز برایم دور از دسترس نیست .   

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.