برگزاری جشنواره بسکتبال با ویلچر

نایب رییس امور بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: جشنواره بسکتبال با ویلچر اولین تلاش با نگاه به توسعه این رشته ورزشی در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بتول مشرف جوادی با بیان این مطلب که بانوان ورزشکار جانباز و معلول در جشنواره بسکتبال با ویلچر حضوری پرشور خواهند داشت افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشوری بسکتبال با ویلچر بانوان سال گذشته با حضور 4 تیم برگزار شد، ولی امسال بدلیل اعلام آمادگی چند استان دیگر با شش تیم در این جشنواره شرکت خواهیم داشت.
وی برگزاری جشنواره ورزشی بسکتبال با ویلچر را یک حرکت مثبت بسوی پیشرفت و ارتقاء در ورزش جانبازان ومعلولین دانست و گفت: بطور کلی برپایی این جشنواره و حضور 36 تیم از سراسر کشور یک‌بخش از توسعه محسوب می‌شود و همچنین برگزاری مسابقات  قهرمانی کشور و مسابقات آزاد بخش‌دیگری از ارتقاء این ورزش را بخود اختصاص می‌دهد که خود می‌تواند حرکت مثبتی برای گسترش بسکتبال با ویلچر باشد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم با برگزاری این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با افزایش تیم‌های بسکتبال‌باویلچر بانوان از استانهای مختلف روبرو باشیم و بتوانیم در اولین فرصت تیم ملی را در سطح بالایی تشکیل دهیم و زمینه را برای حضور بانوان بسکتبالیست در رویدادهای مهم داخلی و خارجی فراهم‌نمایم.
مشرف جوادی تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در ورزش بانوان جانباز ومعلول باید سعی کنیم در کنار توسعه این ورزش و استعدادیابی نیروهای جوان در زمینه قهرمانی هم به فکر تربیت و آموزش مربیان و داوران در کلیه رشته‌های ورزشی باشیم تا بتوانیم با کادر فنی قوی‌تری در مسابقات حضور پیدا‌کنیم.
وی در پایان یادآور شد: پشتیبانی و حمایت مدیریت فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و انجمن بسکتبال باویلچر بصورت مستمر از بانوان ورزشکار باعث دلگرمی آنان و همچنین حضوری قوی‌تر در رویدادهای ورزشی پیش‌رو خواهد شد.

 

۳۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.