کمیته ملی المپیک به مناسبت روز معلم پیامی منتشر کرد

کمیته ملی المپیک به مناسبت روز معلم پیامی منتشر کرد
تبریکات ویژه ما مختص معلمان ورزش بی نام و نشان و بی ادعایی است که در سراسر کشور با کمترین امکانات تلاش می کنند تا نسل جدید انقلاب را ورزشکار بار بیاورند.

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز معلم کمیته ملی المپیک کشورمان به مناسبت روز معلم و در راستای تکریم فرهنگیان کشورمان و به خصوص معلمان ورزش پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم ، موسی ، عیسی و محمد (ص) ، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است. آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز شما عزیزان گرامی ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید. معلمی شغل انبیاست و معلمان هم همواره همانند شمعی می سوزند تا آینده کشورمان را بسازند.

شاید اختصاص یک روز در سال برای گرامیداشت مقام این عزیزان کم باشد اما این وظیفه را بر خود می دانیم تا با صدایی رسا روز شهادت دکتر مطهری را که به نام روز معلم نام گذاری شده به این عزیزان تبریک بگوییم.

البته تبریکات ویژه ما مختص معلمان ورزش بی نام و نشان و بی ادعایی است که در سراسر کشور با کمترین امکانات تلاش می کنند تا نسل جدید انقلاب را ورزشکار بار بیاورند. معلمانی که با فداکاری و همت زیاد تلاش می کنند ورزشکارانی تحویل جامعه ورزش بدهند تا پرچم نظام اسلامی کشورمان را با افتخار در سراسر جهان به اهتزاز در بیاورند.

با بزرگداشت خاطره استاد شهید دکتر مرتضی مطهری و گرامی داشت روز معلم برایتان آرزوی موفقیت می نماییم.

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.