کیومرث هاشمی:سازمان و کمیته همیشه نظر خوبی در خصوص افتخار آفرینان ورزش معلولین دارند

کیومرث هاشمی:سازمان و کمیته همیشه نظر خوبی در خصوص افتخار آفرینان ورزش معلولین دارند
رئیس جدید سازمان تربیت بدنی نگاه حمایتی ویژه ای به ورزش معلولین دارند و به زودی اثرات این نگاه را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کیومرث هاشمی معاون فنی و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی  ضمن اشاره   به نتایج کسب شده توسط ورزشکارن جوان اعزامی به دومین دوره مسابقات پارالمپیکی توکیو گفت: سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک همیشه نظر خوبی درخصوص افتخار آفرینان ورزش معلولین دارند.
وی تاکید کرد: در ورزش جانبازان ومعلولین کارهای زیر بنایی انجام شده و درحالی که گفته می شود سن آنان بالا رفته و دیگر پشتوانه ندارند،تیم جوانان آنان برای کشور اینگونه آفتخار آفرینی می کند.
معاون سازمان تربیت بدنی کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات جوانان توکیو با 69 مدال رنگارنگ را نشانه توجه به جوانگرایی در این ورزش دانست و افزود: این جوانان پایه های ورزش معلولین ایران هستند و باید حفظ شوند. آنان پشتوانه اصلی بازیهای پارالمپیک 2012 لندن نیز هستند.
هاشمی نتایج بدست آمده در دومین دوره بازیهای پارالمپیک جوانان آسیایی را دور از انتظار دانست و گفت : ورزشکاران معلول ایران مثل همیشه توانستند مقامهای خوبی کسب کنند. خانواده هایی که فرزند معلول دارند با دیدن این ورزشکاران جوان ترغیب می شوند عزیزان خود را در مسیر جدیدی قرار دهند که در نهایت منجر به شناسائی استعداد های جدید در ورزش معلولین خواهد شد.
دومین دوره بازیهای پارالمپیک آسیایی جوانان از 20 شهریور به مدت سه روز در توکیو برگزار شد.
کاروان ورزشی ایران که در این مسابقات در پنج رشته ورزشی شرکت کرده بود با کسب 69 مدال شامل 25 مدال طلا، 27 نشان نقره و 17مدال برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت .

 

۳۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.