در پی کناره گیری ویتنام از میزبانی بازیهای آسیایی 2019؛شیخ فهد:همگرایی بهتر از جریمه است

در پی کناره گیری ویتنام از میزبانی بازیهای آسیایی 2019؛شیخ فهد:همگرایی بهتر از جریمه است
مسئولین دولتی و ورزشی کشور ویتنام در پی اعلام کنره گیری از برگزاری بازیهای آسیایی 2019 با مسئولین شورای المپیک آسیا دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  سایت سورای المپیک آسیا ؛بعد از انصرف مسئولین کشور ویتنام از میزبانی بازیهای آسیایی 2019 ،هوانگ تیوان آنه وزیر ورزش و توریست و رئیس کمیته ملی المپیک ویتنام با حضور در کشور کویت مقر شورای المپیک آسیا با شیخ احمد الفهد الصباح دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار رئیس شورای المپیک آسیا بر قدرت واحد خانواده بزرگ ورزش آسیا و یکپارپگی و همبستگی تاکید داشت اعلام داشت و عنوان کرد این موارد ارشمند تر ازجریمه ای است.
وی در ادامه گفت: ما کاملا موقعیت ویتنام را درک می کنیم و این تصمیم حاصل تصمیم مشترک شورای المپیک آسیا و ویتنام است و از این تصمیم ناراحت نیست وتشکر می کنیم از اینکه ویتنام توانست در این زمان این تصمیم را بگیرد تا ما زمان بیشتری برای پیدا کردن یک شهر جهت میزبانی داشته باشیم.
شیخ فهد گفت:همبستگی و همگرایی در بین ورزش آسیا است که خیلی ارزشمند است و جریمه ای در این باره نداریم  چرا که ما هنوز خاطرات زیادی از بازیهای آسیایی داخل سالن 2009 به یاد دارد و دوست داریم حمایت بیشتری برای موفقیت شما برای میزبانی بازیهای آسیایی ساحلی 2016 داشته باشیم.
رئیس کمیته المپیک ویتنام در این دیدار ضمن ابراز تاسف از کناره گیری بازیهای آسیایی 2016 گفت: به دلیل محدویت زیادی که کشورش و شهر هانوی با آن مواجه بوده همچون رکورد اقتصای موقعیت دشواری را برای ما جهت میزبانی ایجاد کرد.
وی ادامه داد:ویتنام تا کنون میزبان رقابتهایی با چنین وسعت نبوده و تجربه نکرده و بعد از بررسی دقیق و موانع پیش رو این شناخت را بدست آوردیم که نمی توانیم میزبان این رقابتها باشیم ولی من ضمانت می کنم بازیهای ساحلی 2016 با میزبانی خوبی از سوی ویتنامیها انجام شود.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.