اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی- تایلند ؛ سرمربی تیم ملی جودو و کوراش بانوان : با موفقیت در تایلند تواناییی خود را به اثبات خواهیم رساند

اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی- تایلند  ؛ سرمربی تیم ملی جودو و کوراش بانوان : با موفقیت در تایلند  تواناییی خود را به اثبات خواهیم رساند
ورزشکاران اعزامی به اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی پس از پشت سر گذاشتن چندین مرحله اردوی آمادگی از 15 اردیبهشت ماه آخرین مرحله اردو را در آکادمی ملی المپیک آغاز می کنند.


مریم بهاروند، سر مربی تیم ملی جودو و کوراش بانوان کشورمان در گفتگو با سایت کمیته بین ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: هر چند برای اولین بار فروردین ماه سال گذشته به طور رسمی در مسابقات آسیایی کره جنوبی شرکت کردند ولی با توجه به نوپا بودن این تیم خوب ظاهر شدند تا به آینده آنها خوشبین باشیم . وی در خصوص وضعیت ملی پوشان افزود: شرایط آمادگی جسمانی و فنی ورزشکاران حاضر در اردو بسیار رضایت بخش بوده و در اوج آمادگی قرار دارند و شرایط اردو نیز بسیار مناسب و بدون حاشیه می باشد.
بهاروند در ادامه با اشاره به حضور آقایان در مسابقات مختلف در آلمان، ارمنستان، چین و ... افزود: تنها مشکل تیم بانوان عدم برگزاری اردوهای مشترک و اعزام به مسابقات بین المللی  می باشد که امیدوارم با کسب مدال در این دوره از مسابقات دیدگاه ها تغییر کرده و اردوهای مشترک بیشتری با جودوکاران زن خارجی برگزار نماییم .


۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.