تیم ملی کاراته هنگ کنگ با 9 ورزشکار به ایران می آید

تیم ملی کاراته هنگ کنگ با 9 ورزشکار به ایران می آید
تیم 9 نفره ما برای حضور در جام بین المللی ارومیه و شرکت در اردوهای مشترک یکشنبه هفته آینده به ایران می آید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمود کرک آبادی سرمربی تیم ملی هنگ گنگ با اعلام این خبر گفت :تیم ملی هنگ کنگ با 9 کاراته کا، یک مربی و یک پزشک 14 اردیبهشت ماه به ایران خواهد آمد تا ضمن حضور در اردوهای مشترک، در مسابقات بین المللی جام ارومیه نیز شرکت کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم استفاده لازم را از حضور در ایران ببریم. مرداد ماه نیز بار دیگر به ایران خواهیم آمد تا ارودی یک ماهه ای را با تیم های منتخب استانهای مختلف داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در خصوص عدم حضور تیمش در مسابقات شرق آسیا، افزود: به دلایل مصدومیت برخی از بازیکنانمان نتوانستیم در این رقابتها حضور داشته باشیم، اما از اینکه 2 تیم کره جنوبی و ماکائو توانستند با مربیان ایرانی شان در این مسابقات حضور داشته باشند بسیار خوشحالم. کره جنوبی در بخش بزرگسالان و ماکائو در بخش جوانان و امیدها عملکرد بسیار خوبی را در شرق آسیا داشت.

کرک آبادی در پاسخ به این سوال که هنک کنگ جهت حضور در بازیهای آسیایی چه مسابقات تدارکاتی را در نظر گرفته است، اظهار داشت: به غیر از اردوی مشترک در ایران، حضور در لیگ جهانی اندونزی از دیگر برنامه های ما خواهد بود. این رقابتها اواخر خرداد ماه برگزار می شود و قطعا شرکت در این مسابقات به روند آمادگی بازیکنانمان کمک بسیاری خواهد کرد.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.