تیم شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی یونان یازدهم شد

تیم شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی یونان یازدهم شد
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که با ترکیبی از پنج بازیکن در مسابقات جام جهانی یونان شرکت کرده بود با کسب عنوان یازدهم در بخش تیمی به کار خود در این رقابت ها پایان داد. این عنوان به دنبال پیروزی برابر تیم هایی بزرگی همچون گرجستان و لهستان به دست آمد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدر اسیون شمشیربازی، پنج شمشیرباز ایران که به محل برگزاری مسابقات جام جهانی یونان در آتن اعزام شده اند، امروز یکشنبه دیدارهای خود در بخش تیمی این رقابت ها را برگزار کردند.

در این بخش از مسابقات که با حضور 25 تیم برگزار شد، تیم ایران در نخستین دیدار گرجستان را 45 بر 28 شکست داد و به جمع 16 تیم صعود کرد.

دومین دیدار تیم ایران مقابل آلمان برگزار شد که با شکست 45 بر 28 نمایندگان کشورمان همراه بود. آنها اما در ادامه دیدارهای خود و برای کسب عنوان نهم تا شانزدهم مسابقات ابتدا لهستان، تیم دوازدهم جهان را 45 بر 34 شکست دادند اما در دومین دیدار مغلوب بلاروس شدند. شاگردان عبدالحمید فتحی این دیدار را با نتیجه نزدیک 45 بر 43 واگذار کردند.

تیم شمشیربازی اسلحه سابر بعد از این شکست مقابل هنگ کنگ به برتری 45 بر 37 دست یافتند و با کسب این پیروزی رده یازدهم مسابقات را از آن خود کرد.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.