شکست نایب قهرمان جهان در انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو

شکست نایب قهرمان جهان در انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو
نخستین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشوی در بخش ساندای مردان با شکست برخی از چهر‌‌ه‌های سرشناس به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نخستین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو در بخش ساندای مردان و بانوان برگزار شد که در جریان این مسابقات قهرمانان جهان و آسیا به رقابت با یکدیگر پرداختند که این موضع حساسیت مبارزات را بالا برده بود.

ابتدا در وزن منهای 56 کیلوگرم علی بختیاری قهرمان سال 2013 آسیا و دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی در مبارزه‌ای نزدیک و تماشایی که 3 راند به طول انجامید، مرتضی خدابنده‌لو را 2 بر یک شکست داد و در دیگر مبارزه این وزن افشین سلیمی قهرمان جوانان آسیا در 2 راند مقابل اکبر محمدزاده قهرمان جوانان جهان به پیروزی رسید.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، جعفر شیرزاد که طلای کامبت گیمز روسیه را در کارنامه دارد در 2 راند برابر سعید شیبک که نخستین حضور خود در تیم ملی را تجربه می‌کند به پیروزی رسید و سپس علی یوسفی مرد نقره‌ای کامبت گیمز و بازی‌های کشورهای اسلامی در 2 راند علیرضا بختیاری را مغلوب کرد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم یک مبارزه برگزار شد که جواد قزلسفلو دارنده طلای جوانان جهان در 2 راند حسین کرمی فر سانداکار تازه وارد تیم ملی را از پیش روی برداشت.

در وزن منهای 70 کیلوگرم مسعود فاضلی مرد برنزی کامبت گیمز برابر مجتبی حسین‌زاده دارنده طلای جوانان جهان در 2 راند پیاپی شکست خورد. در همین وزن میلاد قزلسفلو در مبارزه‌ای نزدیک که 3 راند به طول انجامید، علیرضا صحرانشین را شکست داد.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، جواد آقایی دارنده مدال برنز جهان در حالی که از ناحیه زانو مصدومیت داشت مقابل حمیدرضا لادور مرد طلایی جوانان جهان و کامبت گیمز روسیه که بسیار سر حال نشان می‌داد شکست خورد.

در همین وزن امیر فضلی قهرمان سال 2013 جهان در مبارزه‌ای برتر مقابل مرتضی نوروزی که به تازگی اردونشین شده است در 2 راند متوالی پیروز شد.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، اعضای کادر فنی، تعدادی از مربیان و ورزشکاران این رشته و نمایندگان رسانه‌ها در این رقابت‌ها حضور داشتند.

حمید رضا قلی‌پور دارند چند نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا که در این دوره از بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کرد.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۷:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.