مربی تیم ملی اسلالوم بانوان:شرایط تمرینی ما نسبت به رقبا یکسان است

مربی تیم ملی اسلالوم بانوان:شرایط تمرینی ما نسبت به رقبا یکسان است
مربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: برای بازیهای آسیایی اینچئون باید 4 قایقران آماده داشته باشیم که 2 نفر در کایاک و 2 نفر در کانو هستند. در حال حاضر نیز 5 قایقران در اردو حاضرند که البته پس از تست انتخابی که آخر اردیبهشت برگزار خواهد شد، ممکن است تعداد نفرات تغییر کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کتایون اشرف اضافه کرد: فعلا تمرینات و شرایط بچه ها طبق برنامه و مطابق پیش بینی ها دنبال می شود و امیدواریم تا بازیهای آسیایی بتوانیم با برنامه حرکت کنیم.
وی بیان کرد: تست آخر اردیبهشت از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است چراکه وضعیت بچه ها در شرایط مسابقه ای سنجیده می شود. قایقرانان فعلی حاضر در اردوی تیم ملی نیز در تست قبل انتخاب شده اند و اگر نیروی جدید برجسته ای یا استعداد درخشانی در تست حضور پیدا کند نیز به نفرات اضافه خواهد شد.
اشرف با اشاره به وضعیت خوب تمرینی قایقرانان در پیست اسلالوم در آبهای آرام اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی از نظر تمرینی داریم چراکه پیست تمرینی ما کاملا مطابق با پیست بازیهای آسیایی است و شرایط ما نسبت به رقبا از نظر تمرینی یکسان است. این مسئله بسیار امیدوارکننده است و فکر می کنم شانس بالایی برای گرفتن نتیجه خوب برای ما ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: از نظر قایق و پارو نیز شرایط خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد. البته پاروهای جدیدی نیز سفارش داده شده که شرایط را بهتر خواهد کرد.
اشرف در پایان با امیدواری نسبت به نتیجه بانوان در اسلالوم عنوان کرد: امیدواریم اسلالوم خانم ها در بازیهای آسیایی خوش بدرخشند و این شروع خوبی برای فعالیت مجدد بانوان در رودخانه ها و آبهای خروشان باشد.

 
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.