اردوی انتخابی تیم ملی جوانان 24 اردیبهشت آغاز می شود

اردوی انتخابی تیم ملی جوانان 24 اردیبهشت آغاز می شود
اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان ایران از 24 اردیبهشت ماه آغاز می شود تا برترین بازیکنان این رده سنی به اردوی آمادگی دعوت شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، 60 بازیکن به این اردوی انتخابی دعوت می شوند تا در سه مرحله از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان مورد ارزیابی قرار گیرند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره اردوی انتخابی گفت: بر اساس برنامه تدوین شده این مرحله از اردوی تیم ملی والیبال جوانان به مدت هشت روز تا اول خردادماه ادامه خواهد داشت.
فرهاد نفرزاده تصریح کرد: بازیکنان دعوت شده در سه گروه 20 نفری از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ارزیابی خواهند شد تا بهترین ها به اردوی آمادگی دعوت شوند.
وی در باره همکارانش در اردوی انتخابی تیم ملی گفت: مسعود آرمات و عباسعلی میرحسینی به عنوان مربیان، دکتر نوروزی به عنوان پزشک و سعید ضیغمی (فیزیوتراب) در این اردو حضور خواهند داشت و در ادامه با توجه به نیازها نفرات جدید کادر فنی انتخاب و دعوت خواهند شد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در ادامه به برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از اول خردادماه تا زمان برگزاری مسابقات حدود پنج ماه فرصت داریم که حدود 12 اردوی آمادگی برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: در این مدت چند بازی تدارکاتی و دوستانه خواهیم داشت که دعوت نامه  برای برخی تیم ها ارسال شده است و تا دریافت پاسخ از سوی آنان نمی توان در این باره اظهار نظر کرد.
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از 25 مهرماه به مدت 9 روز در بحرین برگزار می شود.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.