ایران میزبان مسابقات جهانی هانمادانگ

ایران میزبان مسابقات جهانی هانمادانگ
رییس کمیته آموزش از برگزاری مسابقات جهانی هانمادانگ به میزبانی ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد امین نامجو رییس کمیته آموزش با بیان این مطلب گفت: پیرو برگزاری دوره مربیگری بین المللی که بهمن ماه در مرکز جهانی تکواندو در ایران برگزار شد، کوکی وان در خصوص همکاری بیشتر با ایران موافقت کرد. از همین روی ما نیز، 3 تقاضای خود را به این مرکز اعلام کردیم که تاکنون موافقت شفاهی آن گرفته شده است.

وی اینطور ادامه داد: برگزاری مجدد کلاس بین المللی مربیگری، برگزاری کلاس داوری بین المللی هانمادانگ و میزبانی مسابقات جهانی هانمادانگ از درخواستهای ایران بوده است که منتظر جواب کتبی کوکی وان هستیم. البته به صورت شفاهی با این 3 تقاضای ایران موافقت شده است.

نامجو تصریح کرد: تصمیم داریم فعالیت گسترده ای را در هانمادانگ داشته باشیم. همچنین می خواهیم در این بخش داوری را ارتقا و چندین مرحله مسابقات هانمادانگ نیز برگزار شود، تا بتوانیم خود را برای میزبانی مسابقات جهانی آماده کنیم.

رییس کمیته آموزش در پایان خاطرنشان ساخت: در دوره مربیگری بین المللی که بهمن ماه برگزار شد نفراتی که به درجه سه و از 3 به 2 ارتقا پیدا کرده اند، احکامشان رسیده است و برای دریافت، هرچه زودتر اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ نخستین دوره مربیگری بین المللی تکواندو در ایران و سی امین دوره در جهان، جمعه 25 بهمن ماه به مدت 5 روز در مرکز جهانی تکواندو در کشورمان برگزار شد.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.