کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان- دانمارک / محمدی، میرزایی و معصومی حریفان خود را شناختند

کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان- دانمارک / محمدی، میرزایی و معصومی حریفان خود را شناختند
مراسم وزن‌کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ظهر امروز در سالن وزن‌کشی مسه سنتر شهر هرنینگ دانمارک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در وزن 60 کیلوگرم که 32 کشتی‌گیر حضور دارند، سید مراد محمدی در دور اول با ولادمیر گوتیسان از مولداوی روبرو می‌شود. محمدی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده‌ی بسیک کودوخوف از روسیه راخرا از قبرس مسابقه خواهد داد. در گروه محمدی بازار بازارگوریف قرقیزستانی، واسیلی فدروشین اوکراینی و کشتی‌گیران کره‌ی شمالی و گرجستان نیز حضور دارند. در گروه دیگر سلیم خان حسین اف از آذربایجان و دلشاد منصوراف از ازبکستان سرشناس‌ترین کشتی‌گیران هستند.

در وزن 84 کیلوگرم جمال میرزایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رنیریز سالا پرز از کوبا می‌رود، در این وزن 37 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 120 کیلوگرم که 27 کشتی‌گیر حضور دارند فردین معصومی در دور نخست به مصاف الکس مودبادزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده‌ی رجب کارا از ترکیه و آراکیدا از ژاپن روبرو می‌شود، در گروه معصومی علی عیسی‌یف آذربایجانی، مارید موتالیموف قزاق، دلاگنف آمریکایی و آلکسی شیماروف بلاروسی به همراه کشتی‌گیر اوکراینی حضور دارند. بلال ماخوف روس در گروه بالای جدول حضور دارد.

۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۸:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.