هروی مربی تیم ملی کاراته:دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک با ملی پوشان باعث دلگرمی است

هروی مربی تیم ملی کاراته:دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک با ملی پوشان باعث دلگرمی است
مربی تیم ملی کاراته گفت: نخستین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان تا ششم اردیبهشت در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تشکیل می شود، اما از مرحله دوم و با پی گیری کارهای اداری، تمرینات اردونشین ها در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک که موافقت کردند از این پس اردوهای تیم ملی بزرگسالان در آکادمی ملی المپیک برگزار شود، گفت: حضور رییس ودبیرکل کمیته ملی المپیک و دیدار آنها با ملی پوشان در نخستین روز تشکیل اردوها باعث دلگرمی است.

وی با اشاره به نشست بعد از ظهر امروز( چهارشنبه) کادر فنی تیم ملی گفت: در جلسه ای که با حضور حسین روحانی و مهدی جعفری داشتیم به این نتیجه رسیدیم با توجه به مبارزات نزدیکی که در وزن منهای 84 کیلو گرم مسابقات انتخابی شاهد بودیم، به یونس نوروزی و مهدی سلطانی فرصت دیگری داده شود تا شانس خود را مورد آزمایش قرار دهند.

هروی افزود: هدف ما بهره گیری از تمام ظرفیتها است، بنابر این به این دو کاراته کا که یکی دارای تجربیات ارزشمندی است و دیگری جوان و باانگیزه است، خواستیم به اردوی بیایند تا تمرینات خود را همراه سایر اردونشین ها پی گیری کنند. مربی تیم ملی کاراته همچنین گفت: در انتخابی بعدی، اردوی تیم ملی ریزش خواهد داشت و برخی از نفرات از جمع اردونشین ها جدا خواهند شد.

گفتنی است با حضور مهدی سلطانی و یونس نوروزی، تعداد اردونشین های تیم ملی کاراته به عدد 20 رسید.

تیم ملی بزرگسالان کاراته مهر ماه بازیهای آسیایی اینچئون و آبان ماه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو دارد.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.