مراسم معارفه نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی؛محمد علیپور: به ورزش بانوان همپای آقایان توجه می کنیم

مراسم معارفه نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی؛محمد علیپور: به ورزش بانوان همپای آقایان توجه می کنیم
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در مراسم معارفه نایب رییس بانوان این فدراسیون از توجه به ورزش بانوان همپای مردان در بین رشته های مختلف ورزشی تحت پوشش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مراسم با حضور خانم رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان،محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، مهربان دبیر فدراسیون، خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان و نواب رییس بانوان انجمنهای مختلف برگزار شد. 
محمد علیپور در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و حاضرین و تبریک به مناسبت تولد حضرت فاطمه(س) و روز زن گفت:9 انجمن از 16 انجمن این فدراسیون نایب رییس بانوان دارای ابلاغ و حکم هستند، در10 انجمن بانوان فعال و اکتیو داریم و در 5 انجمن هم دارای لیگ پویا هستیم. 
وی افزود:بنده در فدراسیون انجمنهای ورزشی ، در فدراسیونهای دیگر و حتی سازمان تربیت بدنی این افتخار را دارم که در چند رشته مثل کشتی آلیش،فوتبالدستی،کریکت، موی تای و اسکیت تیم ملی بانوان تشکیل دادیم و با وجود مخالفتها و فشارهای موجود اعزام برون مرزی داشتیم و بعضا به نتایج خوبی هم رسیدیم و معتقدیم که بانوان پتانسیل کسب موفقیت در صورت توجه و حمایت را دارند. 
علیپور تصریح کرد: نیمی از جمعیت ایران را بانوان تشکیل می دهند و شکوفایی ورزش خانمها در ابعاد قهرمانی و همگانی جامعه سالم را در پی خواهد داشت و بهمین منظور باید چراغ ورزش بانوان همیشه روشن بوده و پرچم این قشر برافراشته باشد. 
وی در خصوص توسعه ورزش بانوان در رشته های این فدراسیون گفت: در رشته های کریکت، سپک تاکرا، راگبی و آلیش دارای تیم ملی بانوان هستیم که بسیار فعال و توانمند هستند ،در رشته های جت اسکی و ورزشهای هوایی کلاسهای آموزشی و استعداد یابی مستمر برگزار می کنیم و در مجموع به رشته هایی که جزو بازیهای آسیایی و المپیکی هستند قاعدتا نگاه ویژه ای داریم چراکه نباید از رنکینگ این رشته ها عقب بمانیم. 
علیپور اظهار داشت: اگر مباحث مالی و اعتبارات تامین شود در صددیم که اولین دوره جشنواره ورزشهای بانوان رشته های تحت پوشش را برگزار کنیم با این هدف که فعالیت این رشته ها در بین خانمها نمود پیدا کند و هبستگی و تعامل انها با یکدیگر بیشتر شود. 
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در ادامه ضمن تشکر از خانم زهرا ناطقی نایب رییس پیشین بانوان،خانم نغمه ضیا بخش را به عنوان نایب رییس جدید بانوان معرفی کرد و از وی و نواب رییس بانوان انجمنها خواست که در راستای پیشرفت و گسترش ورزش خانمها تعامل و ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۸:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.