برنامه مسابقات قهرمانی آسیایی ازبکستان اعلام شد

برنامه مسابقات قهرمانی آسیایی ازبکستان اعلام شد
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا از چهارم خرداد ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و تا 8 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ این دوره از مسابقات از چهارم خردادماه به مدت 4 روز در سالن "کاخ ورزش" تاشکند برگزار خواهد شد که نمایندگان کشورمان در 2 بخش مبارزه و پومسه به دیدار رقبای خود می روند.

بر اساس برنامه اعلام شده ثبت نام تیم ها طی روزهای 31 اردیبهشت ماه تا سوم خردادماه در "هتل ازبکستان" برگزار خواهد شد. تمرین تیم ها در این مدت در محل سالن های تمرین مجاور سالن برگزاری مسابقات برنامه ریزی شده است.

جلسه هماهنگی داوران شنبه سوم خردادماه در محل سالن اصلی مسابقات برگزار خواهد شد و قرعه کشی مسابقات و جلسه هماهنگی مربیان ساعت 16 تا 18 در هتل ازبکستان انجام می شود.

یکشنبه چهارم خردادماه در اولین روز مسابقان، رقابتهای پومسه از ساعت 9 صبح به وقت محلی در "کاخ ورزش" تاشکند آغاز می شود و مراسم افتتاحیه رقابتها در همین روز از ساعت 18:30 آغاز می شود که رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور خواهد داشت.

دوشنبه پنجم خردادماه رقابتهای "کیورگی" یا همان مبارزه با برگزاری رقابتهای اوزان سبک آغاز می شود که از تیم ملی ایران فرزان آشورزاده در وزن سوم تیم مردان و فرشیدی رشیدی در وزن دوم تیم بانوان به دیدار رقبای خود می روند.

سه شنبه ششم خردادماه در سومین روز مسابقات از تیم مردان بهنام اسبقی و علیرضا نصر آزادانی در اوزان چهارم و پنجم مردان و پریسا قربانی، سوسن حاجی پور و پریسا فرشیدی به ترتیب در اوزان سوم، چهارم و پنجم بانوان مبارزات خود را آغاز می کنند.

در آخرین روز این دوره از رقابتها نیز هفتم خردادماه، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده در اوزان ششم و هشتم بانوان، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و مرتضی شیری در اوزان ششم، هفتم و هشتم مردان به دیدار رقبای خود می روند.

طبق برنامه مسابقات از ساعت 9 صبح تا 12 در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت 14 تا 17 دنبال می شود و از ساعت 18 نیز رقابتهای مرحله نیمه نهایی و پایانی و ساعت 20 نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.

بازگشت تیم ها نهم اردیبهشت ماه خواهد بود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در بخش آقایان شد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.