با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک؛ مراسم اختتامیه دوره های دانشپذیر برگزار می شود

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک؛ مراسم اختتامیه دوره های دانشپذیر برگزار می شود
اولین دوره دانشپذیر با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح روز سه شنبه 31 شهریورماه با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و بیش از 60 دانشپذیر به کار خود پایان می دهد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، این دوره ها در راستای کیفی سازی نیروی انسانی ورزش قهرمانی و تامین نیازهای علمی تخصصی منابع انسانی فدراسیونها و سایر نهادهای ورزشی کشور از سوی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
تربیت مربی مهارت های ذهنی، مربی عالی بدنساز، مربی تغذیه ورزشی و مدیر رویدادهای ورزشی ملی از جمله دوره های آموزشی - تخصصی بود که با حضور علاقمندان از جامعه ورزش کشور وفدراسیونهای ورزشی برگزار شد.
لازم  به ذکر است شرکت کنندگان در این دوره ها پس از انجام آزمونهای مربوطه طی شش ماه در دوره های تخصصی که با حضور اساتید برجسته برگزار شد شرکت نمودند و با گذراندن واحدهای تئوری و عملی و آزمون نهایی موفق به کسب گواهینامه دوره های دانشپذیری شدند.
گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیونهای ورزشی و 60 نفر از دانشپذیران برگزار می شود.

 

۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.