باخ: اولین طلای ووشو قهرمانی جوانان را اهدا خواهم کرد

باخ: اولین طلای ووشو قهرمانی جوانان را اهدا خواهم کرد
رئیس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای اعلام کرد که اولین مدال بمسابقات قهرمانی ووشو 2014 نوجوانان را اهدامی کنم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به  نقل ازسایت  کنفدراسیون غرب آسیا، کمیته بین‌المللی ووشو نامه ای از توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک دریافت کرده که در این نامه می گوید: "من مسابقات قهرمانی ووشوی 2014 نانجینگ گاچون شرکت خواهم کرد و اولین مدال طلای ووشو YOGرا اهدا خواهم کرد.

ووشو از 22 تا 24 اوت به عنوان ورزش نمایشی المپیک جوانان مطرح خواهد شد که شامل دو رشته ساندا و تالو در مجموع 15 رویداد است. 45 تیم از کشورها و مناطق مختلف جهان و در مجموع 140 ورزشکار جوان در رده سنی 17 تا 18 ساله در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

یوزای چنگ، رئیس فدراسیون بین المللی ووشو در اوایل سال جاری باخ را برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو YOG دعوت کرد.به دنبال آن باخ از حضورش در مسابقات قهرمانی ووشو گاچون و اهداء اولین مدال طلای این رقابت ها خبر داد.

.گاچون تنها میزبان رسمی "زادگاه ووشو" در نانجینگ که در آن ووشو "بومی" پررونق است. با توجه به اداره ورزش گوچوان، این منطقه از تاریخ غنی ووشو برخوردار و از عهد سونگ داینستی در این بازی شهرت یافته است. تمرین مردمی ووشو در عهد خاندان مینگ و چینگ به اوج خود رسید که از دو بخش عمده  گاوچون شیجیا و گاوچون زینگزونگ تشکیل شده است.

مسابقات ووشو YOG در مرکز ورزشی گاوچون برگزار خواهد شد. این مجموعه ورزشی در سال 2010 ساخته شد و میزبان مسابقات ساندای ملی در سال 2013 و 2012 بوده که آزمون جامعی برای مسابقات ووشو YOG داشت .

۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.