دیدار مسوولان کمیته ملی المپیک از آکادمی ووشو؛کیومرث هاشمی: حساب ویژه ای روی مدال آوری ووشو در اینچئون باز کرده ایم

دیدار مسوولان کمیته ملی المپیک از آکادمی ووشو؛کیومرث هاشمی: حساب ویژه ای روی مدال آوری ووشو در اینچئون باز کرده ایم
عصر امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم ملی ووشو اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،در ادامه بازدید های مسئولان کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون دقایقی پیش رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات ووشو کاران بازدید کردند. 
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در این بازدید ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون ، کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو ابراز داشت: رشته ورزشی ووشو با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته به جایگاه رفیعی در آسیا و جهان رسیده است و ما حساب ویژه ای روی مدال آوری این ورزش در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی باز کرده ایم.
وی در ادامه اظهار داشت : هدف ما از حضور در فدراسیون این است که ابتدا به خانواده بزرگ ووشو به دلیل افتخارآفرینی های متعدد خسته نباشید و تبریک بگوییم و سپس شرایط فدراسیون ها را برای موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون بررسی کنیم.
وی ادامه داد: ووشو رشته ای است که به عنوان ورزش درجه اول روی مدال آوری آن حساب می کنیم و یقین دارم در اینچئون نیز شاهد کسب مدال های رنگین به خصوص طلا از این رشته خواهیم بود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه ووشو با احداث آکادمی که از اقدامات قابل تقدیر مدیریت فدراسیون است به جایگاه رفیعی رسیده و من یقین دارم در بازی های اینچئون کمک زیادی به ایران در کسب مدال خواهد کرد.
وی همچنین با قدردانی از جامعه رسانه کشور گفت: بدون تردید نقش رسانه در انعکاس موفقیت ها بسیار پررنگ است و من از نمایندگان رسانه ها می خواهم تا ورزشکاران را در مسیر موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون یاری کنند.
همچنین مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو نیز با ارایه توضیحاتی در خصوص اردوها و شرایط ورزشکاران این رشته گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نتایج درخشانی در بازی های آسیایی اینچئون کسب کنیم.

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۸:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.