شمشیربازان اسلحه سابر در اردوی آماده سازی

شمشیربازان اسلحه سابر در اردوی آماده سازی
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که مسابقات جام جهانی یونان را پیش رو دارند، در ا ردوی آماده سازی به سر می برند تا برای حضور در این رویداد به آمادگی بیشتری دست یابند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از 20 فروردین ماه در تهران آغاز شده است. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران بازیکنان حاضر در این اردوی آماده سازی هستند که زیر نظر عبدالحمید فتحی تمرینات خود را دنبال می کنند.

این بازیکنان تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات جام جهانی یونان تمرینات آماده سازی خود را در تهران دنبال می کنند سپس عازم آتن می شوند.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی یونان که در اسلحه سابر برگزار خواهد شد، از 30 فروردین ماه به میزبانی آتن آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست این رقابت ها به دیدارهای انفرادی اختصاص دارد اما شرکت کنندگان در روز سوم و پایان دیدارهای تیمی خود را برگزار می کنند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که یکی از امیدهای کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون به خصوص در بخش تیمی است، در راستای آماده سازی بیشتر برای شرکت در این المپیک آسیایی و کسب امتیازات بیشتر برای حضور در آن، در جام جهانی یونان شرکت خواهد کرد.

عبدالحمید فتحی، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در این رابطه به روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی گفت: خوب است که در فاصله چند ماهه باقی مانده تا بازی های آسیایی مجموع امتیازات خود را تا آنجا که امکان دارد بیشتر و بیشتر کنیم تا بتوانیم در رده بندی جهانی به کره جنوبی نزدیک تر شویم. در این صورت قرعه خوبی در بازی های آسیایی خواهیم داشت و در جمع چهار تیم برتر با کره ای ها روبرو نخواهیم شد. ضمن اینکه دیگر هیچ تیمی حریف مان نخواهد بود.

سرمربی اسلحه سابر تاکید کرد: امیدوارم شمشیربازان اسلحه سابر در یونان بتوانند به اندازه مسابقات جام جهانی اخیری که در آن شرکت کرده بودند به خصوص جام جهانی اسپانیا و ایتالیا، خوب ظاهر شوند و امتیازات خوبی بگیرند. در این صورت شرایط بهتری کسب خواهیم کرد و می توانیم نسبت به مدال آوری در بازی های آسیایی امیدوارتر شوند.

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.