با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛نخستین نشست کمیته علمی درمرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛نخستین نشست کمیته علمی درمرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد
اولین نشست مرکز نظارت بر تیم های ملی عصر روز گذشته با حضور رئیس کمیته ملی المپیک،رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و اعضای کمیته علمی در محل این مرکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ این نشست به منظور جمع بندی نتایج حاصله از نشست های تخصصی با روسا و کادر فنی فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی و سیاستگذاری در خصوص این بازیها  در مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار گردد .
در این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت فعالیت مرکز نظارت بر تیمهای ملی و انتصاب ریاست جدید آن به خلاء نبود چنین مرکزی در جهت اجرایی نمودن مصوبات هیات اجرایی اشاره کرد و گفت: شورای ارزیابی و تحلیل فنی به عنوان مکمل در کنار مرکز نظارت بر تیمهای ملی در راستای اهدافی که برای آنها ترسیم شده عمل خواهد نمود .
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت پشتوانه علمی و تصمیمات این مرکز  افزود: ما با همکاری کلیه کمیته ها و به خصوص کمیته علمی برای موفقیت در بازیهای آسیایی و المپیک برنامه ریزی می کنیم .
در ادامه جلسه اعضا برای برگزاری یک همایش علمی یک روزه با حضور کارشناسان ورزشی و پیشکسوتان با محوریت ارزیابی کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون به توافق رسیده و مقرر شد هررشته بر اساس میزان امیدواری آنها به مدال آوری و تفکیک رنگ مدالها طبقه بندی شده و برای هر سطح برنامه های خاصی در نظر گرفته شود  .
اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دکتر علیجانی ، دکتر دهخدا ، سررشته ، دکتر برجسته ، دکتر قاسمی و خانم دکتر نظرعلی افراد حاضر در این نشست بودند.

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.