جلالی: تیم ملی شنا با برنامه پیش می رود

جلالی: تیم ملی شنا با برنامه پیش می رود
شناگر تیم ملی اردوهای تیم را ادامه دار مطرح کرد و گفت: تمرینات آمادگی عمومی را انجام داده ایم و به فصل آمادگی اختصاصی نزدیک می شویم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ احمدرضا جلالی شناگر تیم ملی شنا تمرینات اردوی شنا را آرام و روبه جلو ارزیابی کرد و ادامه داد: تا به امروز تمام برنامه های اردو خوب بوده و تمرینات سبکی انجام دادیم و آرام روبه جلو حرکت می کنیم.
وی در ادامه افزود: تمامی شناگران اردوی تیم ملی بزرگسال از شرایط مطلوبی برخوردار هستند نسبت به سال های گذشته شروع خوبی داشتیم با توجه به تست هایی که مربیان تیم از شناگران گرفتند می توانیم به آینده تیم امیدوار باشیم.
جلالی با اشاره به انگیزه شناگران حاضر در اردوی تیم ملی یادآور شد: این اولین بار است که تمامی شناگران دعوت شده در اردو حضور دارند و با هم به تمرین می پردازند. این موضوع انگیزه شناگران را بالا می برد داشتن رغیب تمرینی کمک بسیاری به پیشرفت شناگران می کند.
شناگر تیم ملی اردوهای تیم ملی را ادامه دار مطرح کرد و اظهار داشت: بعد از اردویی که در تهران برگزار شد مرحله بعدی در شیراز برگزار می شود که بعد از آن وارد فصل آمادگی اختصاصی می شویم و اردوی این فصل در تهران خواهد بود و برای ماه مبارک رمضان به اردوی برون مرزی می رویم که البته تمامی این برنامه ها توسط کمیته فنی اعلام خواهد شد.
وی در مورد حضور در بازی های آسیایی اینچئون گفت: با توجه به زمان باقی مانده و ادامه تمرینات تا زمان مسابقات امیدوار هستیم که بتوانیم رکورد ملی را جابه جا کنیم و در ماده های تیمی فینالیست شویم.البته الان نمی توان در مورد تیم قضاوت کرد ولی ما به گرفتن نتایج خوب امیدوار هستیم.

۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.