در جریان برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی جام یاد بود مایک یو 2014 ؛سهیل واحدی نایب قهرمان اسنوکرجام مایک یو2014 شد

در جریان برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی جام یاد بود مایک یو 2014 ؛سهیل واحدی نایب قهرمان اسنوکرجام مایک یو2014 شد
در جریان برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی جام یاد بود مایک یو 2014سهیل واحدی نایب قهرمان اسنوکرجام مایک یو2014 شد
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و اسنوکر ،در جریان برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی سالیانه جام یاد بود مایک یو در شهر کوالالامپور ، سهیل واحدی نماینده ارزنده کشورمان در مصاف با ، بازیکن کشور میزبان روری تر در دیدار فینال با نتیجه 6 بر 3 بازی را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.
سهیل واحدی و مرتضی ترابی دو نماینده کشورمان در این مسابقات که از تاریخ 9 لغایت 16 فروردین 1393 در شهر کوالالامپور برگزار گردید حضور یافته که سهیل واحدی توانست با شکست حریفان خود از کشورهای مالزی ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، قطر ، پاکستان ، تایلند و امارات با اقتدار به دیدار نهایی راه یافت .
سهل واحدی  کار خود را از گروه Dاین دوره ازمسابقات آغاز کرد و با اقتدار پیشروی نمود  به طوری که خبرگزاریهای وی را بخت اول این مسابقات می دانستند ، وی در دیدار فینال به مصاف بازیکن اول رنکینگ کشور مالزی رفت که با سعی و تلاش بسیار نتوانست از سد این حریف آماده بگذرد و نایب قهرمان شد .
لازم به ذکر است سهیل واحدی در طول این مسابقات تنها 2 فرم به حریفان خوذ واگذار کرد و جایزه کسب بالاترین برک این دوره از مسابقات به ابراهیم امیر از کشور مالزی ( در مرحله گروهی 119 برک ) تعلق گرفت .
 
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.