روسیه قهرمان وزنه برداری اروپا شد

روسیه قهرمان وزنه برداری اروپا شد
وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان اروپا با قهرمانی تیم وزنه برداری روسیه به پایان رسید و تیم های بلغارستان و لهستان به ترتیب روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، در روز پایانی این رقابتها الکسی لوچف از روسیه با رسیدن به حدنصاب مجموع 457 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای دسته فوق سنگین، عنوان قویترین مرد مسابقات را به دست آورد و از سوی کمیته برگزاری به عنوان بهترین وزنه بردار معرفی شد.
لوچف که سال گذشته در رقابتهای قهرمانی جهان با حدنصاب 430 کیلوگرم بعد از روسلان آلبگوف روس و بهادر مولایی از ایران در مکان سوم ایستاده بود، با 27 کیلوگرم افزایش رکورد نسبت به رقابتهای لهستاننخستین مدال طلای اروپایی خود را به دست آورد و برای سایر فوق سنگین های دنیا خط و نشان کشید.
 از دیگر اتفاقا قابل توجه رقابتهای وزنه برداری قهرمانی اروپا باید به تغییر وزن آدرین زیلینسکی داندره مدال طلای المپیک 2012 لندن اشاره کرد. این وزنه بردار لهستانی که در المپیک در دسته 85 کیلوگرک با کیانوش رستمی رقابت می کرد، در رقابتهای قهرمانی اروپا در  وزن 94 کیلوگرم  روی تخته رفت و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
در پایان این رقابتها تیم روسیه با 595 امتیاز قهرمان شد و تیم های بلغارستان و لهستان با 535 و 491 امتیاز به ترتیب روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ۱۵:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.