در ادامه بازدید از اردوی تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی؛کیومرث هاشمی روز گذشته از اردوی کبدی بازدید کرد

در ادامه بازدید از اردوی تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی؛کیومرث هاشمی روز گذشته از اردوی کبدی بازدید کرد
رییس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور در اردوی تیم ملی کبدی ضمن بازدید از تمرینات ملی پوشان این رشته با مسئولین و کادر فنی این فدراسیون دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با اتمام دور اول نشستهای تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای کاندید اعزام به بازیهای آسیایی اینچئون، بازدید از اردوی تیمهای ملی آغاز شده که در همین راستا و پس از بازدید از اردوهای تکواندو و احسان حدادی ، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بهمراه حسین احمدیان واصغر رحیمی دراردوی تیم ملی کبدی حضور یافتند.
در این بازدید که عصر روز گذشته و در آکادمی ملی المپیک انجام شد،مقصودلو رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ملی کبدی با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان جهت کسب عنوان شایسته نام ایران در بازیهای آسیایی گزارش کاملی از روند آماده سازی ملی پوشان و اردوهای برنامه ریزی شده تا اعزام به بازیها ارائه دادند.
کیومرث هاشمی نیز در این دیدار پس از شنیدن صحبتهای نماینده ورزشکاران و تاکید بر رفع مشکلات درون اردویی و ایجاد زمینه مناسب برای تمرینات بدون دغدغه تمامی رشته های اعزامی اظهار داشت: رشته کبدی پس از حدود 10 سالی که از تاسیس فدراسیون آن می گذرد خوشبختانه به جایگاهی رسیده که همگان از این رشته خلق شگفتی و قهرمانی در بازیهای مهم آسیایی را انتظار دارند که انصافا با توجه به جوانی، انگیزه و شادابی که در تمرینات و چهره شما می بینم دور از دسترستان نیست.
وی ادامه داد: شاید در دور قبل بازیهای آسیایی کسب مدال نقره بازیها هم برای این رشته تصور نمی شد اما خوشبختانه با همت خود شما، کادر فنی و فدراسیون اکنون به جایگاهی رسیده اید که هم خودتان هم مسئولین، همه انتظار کسب خوش رنگ ترین مدال را دارند. خواست ما از شما کسب مدال طلای بازیهای آسیایی و غلبه بر کشور هند بعنوان مهمترین حریف و رغیبتان است که شک ندارم اگر با همین روحیه و انگیزه و آمادگی مطلوب در بازیها حضور یابید مشکلی برای خلق این حماسه نخواهید داشت.
هاشمی در پایان خطاب به ملی پوشان این رشته گفت: خودباوری و رسیدن به این بینش که توانایی و پتانسیل کسب عنوان قهرمانی و ایستادن روی سکوی نخست را دارید مهمترین اولویت شما باید باشد چرا که از نظر فنی و شرایط بدنی چیزی از حریفان کم ندارید. قطعا با نهادینه کردن این موضوع که ما توان انجام این کار بزرگ را داریم به این مهم دست خواهید یافت. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در شرایط موجود و وضعیتی که بر بودجه حاکم است بیشترین حمایت را از رشته شما داشته باشند تا انشاله بدون دغدغه بتوانید فقط و فقط به موفقیت فکر کنید.
در ادامه این بازدید اصغر رحیمی نیز با اشاره به اینکه مرکز تیمهای ملی، رشته کبدی را در کنار رشته هایی همچون والیبال و بسکتبال دیده و حمایت از این رشته همانند سایر رشته های تیمی خواهد بود گفت: این مرکز با تمام نیرو و توان خود در کنار شما خواهد بود تا با هماهنگی کادر فنی زمینه پیاده سازی بهترین شرایط اردویی و آماده سازی شما عزیزان را فراهم آورد.

۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.