برگزاری نشست مطبوعاتی مسئولین برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون

برگزاری نشست مطبوعاتی مسئولین برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون
کمیته برگزاری بازی های آسیایی اینچئون جلسه مطبوعاتی را روز پنج شنبه ترتیب داد که در آن بیش از 170 عضو از اعضای رسانه ای 19 کشور حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ این جلسه صبح روز پنج شنبه به برگزاری نشست و ارائه مطالب توسط کمیته برگزاری گذشت و عصر این روز با بازدید از محل برگزاری بازی ها ، استادیوم اصلی و دهکده رسانه های خبری سپری شد.
بر اساس این گزارش : رئیس کمیته رسانه های شورای المپیک آسیا ، آقای چارلز لو ، از جناب شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المیک آسیا بعنوان مهمان ویژه این مراسم استقبال کرد .
در این جلسه آقای لو رئیس کمیته ملی المپیک ماکائو اظهار داشت : موفقیت بازی های آسیایی و تداوم بدون وقفه آن از سال 1951 تا اینچئون 2014 مرهون زحمات رسانه ای است و تداوم بازی ها می تواند نشان دهنده اتحاد آسیا و قدرت ورزش در انسجام انسان ها را نشان دهد .
وی همچنین افزود : از اینکه بازی های آسیایی دلیلی می شود برای اینکه مردم آسیا دور هم جمع شوند به خود می بالیم این بازی ها مزایای زیادی دارد از جمله اینکه ورزشکاران آسیایی برای بازی های المپیک آماده تر می شوند .
در بازی های آسیایی فرهنگ های ورزش گوناگون که در پنج منطقه شورای المپیک آسیا وجود دارد ترویج می یابد و ارائه ورزش هایی مثل کبدی از آسیای جنوبی و سپک تاکرا از شرق آسیا در این بازی ها می تواند دلیلی بر این ادعا باشد و این ورزش ها را با مخاطبان گسترده تر روبرو کند.
بازی های آسیایی ، جوانان آسیا را از 4 گوشه این قاره پهناور دور هم جمع می کند و باعث ترویج صلح و دوستی و تفاهم می شود .
آنچه بازی های آسیایی را به بازی های بخصوصی مبدل ساخته و می توان از آن بعنوان جادوی بازیهای آسیایی نام برد این است که همه آسیا در این جشنواره فرهنگ و ورزش شرکت می نمایند و موفقیت آن را تقسیم می کنند .
رئیس کمیته برگزاری ، آقای کیم یانگ سو ، 19 سپتامبر را روز افتتاحیه بازی های اینچئون اعلام کرد و افزود : از  امروز 162 روز تا بازی های آسیایی اینچئون زمان باقی است و برگزار کنندگان از 6 سال قبل سخت تلاش کردند تا بتوانند از حدود 23000 ورزشکار ، مقامات رسمی و رسانه ای که از 45 کمیته ملی المپیک در این بازی ها حضور به هم می رسانند به خوبی میزبانی کنند .
شایان ذکر است : این جلسه در مباحث خود تمامی جنبه های عملیات رسانه ای مثل : مجوز رسمی ، محل اقامت ، سرویس های رسانه ای ، امکانات ، مرکز اصلی رسانه ای و مراکز زیربخش آن  ، حمل و نقل و دستورالعمل های رسانه های اجتماعی را در بر می گرفت.  

۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.