توماس باخ: توجه به روند آماده سازی بازی های المپیک ریودوژانیرو ضروری است

توماس باخ: توجه به روند آماده سازی بازی های المپیک ریودوژانیرو ضروری است
در حاشیه کنگره اسپورت آکورد 2014، هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک نشست هایی را با اعضای انجمن فدراسیون های بین المللی ورزش های المپیک تابستانی و انجمن فدراسیون های بین المللی ورزش های المپیک زمستانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت IOC؛ تعداد زیادی از اعضای فدراسیون های بین المللی ورزش های تابستانی دغدغه های خود را در خصوص امور آماده سازی و تدارکات بازی های المپیک 2016 در ریو اعلام کردند.
بر اساس این گزارش؛ توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در رابطه با موضوع فوق اعلام کرد: این تاخیر ها کمیته بین المللی المپیک را نیز نگران می کند.سازمان ما به دفعات یادآور شده که زمان زود از دست می رود اما  به هر حال معتقدیم که ریودوژانیرو هنوز هم می تواند بازی های مطلوبی را برگزار کند اگر اقداماتی که لازم است را فورا اتخاذ و انجام دهد.
به منظور اطمینان از برگزاری خوب بازی ها در 2 سال آینده، هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک در خصوص تدارکات و برنامه عملیاتی نیز به بحث و مذاکره پرداختند. چگونگی وضعیت پیشرفت پرونده های پیونگ چانگ 2018 و توکیو 2020 از نکات مطرح شده در این نشست بود و در نهایت اینکه اعضای هیئت اجرایی به خاطر سرعت و کیفیت آماده سازی بازی های المپیک جوانان در نانجینگ چین تحت تاثیر قرار گرفتند.

۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.