تورنمنت بین المللی تکواندو – آلمان؛کرمی و معتمد طلا گرفتند

تورنمنت بین المللی تکواندو – آلمان؛کرمی و معتمد طلا گرفتند
تیم تکواندوی ایران که جهت شرکت در تورنمنت بین المللی آلمان راهی این کشور شده است، در دومین روز این مسابقات موفق به کسب 2 مدال طلا شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس G1 از روز جمعه (22 فروردین ماه) با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ آغاز شده است و تکواندوکاران رنکینگ دار جهت کسب امتیاز بیشتر برای بدست آوردن سهمیه المپیک 2016 برزیل با یکدیگر به رقابت می پردازند که در دومین روز این مسابقات ایران 3 نماینده را بر روی شیاپ چانگ فرستاد.

در وزن 68- کیلوگرم، بهنام اسبقی در دور اول با قرعه استراحت رو به رو بود، سپس به مصاف لهستان رفت و با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید.

قهرمان تکواندوی جهان در ادامه بلژیک را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد اما در سومین مبارزه نتیجه را 11 بر 7 به حریف اسپانیایی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

محمد باقری معتمد دیگر نماینده این وزن همانند اسبقی در دور اول استراحت داشت. وی در اولین مبارزه خود برابر بلژیک با نتیجه 14 بر 4 پیروز شد و در ادامه 12 بر 5 بر آلمان غلبه کرد.

دارنده مدال نقره المپیک 2012، در سومین دیدار کانادا را 10 بر 4 شکست داد و در مرحله نیمه نهایی 6– 5 بر اسپانیا غلبه کرد.

معتمد در فینال وزن 68- کیلوگرم رو در روی کانادا قرار گرفت و با نتیجه 12 بر 4 این تکواندوکار را شکست داد و موفق به کسب مدال طلا شد.

در این وزن 54 تکواندوکار حضور داشتند.

یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو و تنها نماینده ایران در وزن 87- کیلوگرم، پس از یک مرحله استراحت، ابتدا لهستان را 15 بر 5 شکست داد. سپس قزاقستان را 11 بر یک برد و در مرحله نیمه نهایی با انصراف تکواندوکار آلمانی در ادامه مبارزات به فینال این وزن رسید.

یوسف در فینال این رقابتها 5 بر 3 از سد کانادا گذشت و گردن آویز طلای وزن 87- کیلوگرم را بدست آورد.

در این وزن 25 تکواندوکار حضور داشتند.

گفتنی است؛ در اولین روز این رقابتها تیم ایران موفق به کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره شده بود.

بدین ترتیب جمع مدالهای ایران در پایان روز دوم به عدد 5 رسید.

یوسف کرمی، محمد باقری معتمد، فرزاد عبداللهی و ابوالفضل یعقوبی مدال طلا و مهدی خدابخشی مدال نقره را برای تیم ایران در این رقابتها بدست آوردند.

هادی مستعان و ابوالفضل یعقوبی (وزن 58- کیلوگرم)، محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی (68- کیلوگرم)، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره (74- کیلوگرم)، فرزاد عبداللهی و مهدی خدابخشی (80- کیلوگرم)، یوسف کرمی (87- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) 10 تکواندوکار حاضر در این رقابتها هستند که زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) در این دوره از رقابتها به مبارزه خواهند پرداخت.

تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان، از 22 فروردین ماه آغاز شده است و امروز به پایان خواهد رسید.
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.