نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان؛اعضای هیات اجرایی انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام داشتند/لزوم توجه همزمان به بازیهای آسیایی اینچئون و المپیک ریو2016

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان؛اعضای هیات اجرایی انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام داشتند/لزوم توجه همزمان به بازیهای آسیایی اینچئون و المپیک ریو2016
نشست مشترک هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارت، صبح امروز در محل وزارت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای نشست صبح امروز رئیس، دبیر کل و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارت، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص جلسات مشترک روسای فدراسیونها  با مسئولان کمیته،نقطه نظرات و برنامه ریزی های صورت گرفته و مباحث مطرح شده مطالبی را عنوان  داشته و در ادامه اعضای هیات اجرایی نیز نقطه نظرات خود را در این باره بیان کردند.
دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برنامه محوری را از اولویت های اصلی فدراسیون ها برای دست یابی به نتیجه مطلوب عنوان کرد و افزود : داشتن برنا حتی اگر با نقایصی همراه باشد بسیار اثر گذارتر از بی برنامه گی است چرا که حرکت بر اساس برنامه ،مسیر و محور فعالیت ها را مشخص می کند.
گودرزی گفت: بی تردید همکاری و همگرایی دو حوزه ورزش کشور یعنی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در بخش برنامه ، بودجه و نظارت می تواند بسیار اثر بخش تر از فعالیت های منفک و جداگانه باشد.
وی همچنین با مهم بر شمردن نتایج در رویدادهای مهم بین المللی با محوریت اخلاق و توسعه فرهنگ ارزشی در حوزه ورزش افزود : نباید فرهنگ و اخلاق قربانی نتیجه گرایی شود و بدون تردید تنظیم برنامه واحد ، بودجه مشترک  و نظارت دقیق و منظم از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در هدایت موفقیت آمیز کاروان اعزامی به بازیهای اینچئون بسیار مهم است.
در این جلسه بر لزوم تدوین استراتژی واحد برای کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون تاکید شد و بر این موضوع که باید در کنار توجه به حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک ریودو ژانیرو 2016 نیز برنامه و تمرکز داشت تاکید گردید.
همچنین در این نشست مقرر شد تا در کنار اعزام کاروان ورزش قدرتمندانه به بازیهای آسیایی اینچئون به مباحث فرهنگی  نیز توجه گردد تا با برگزاری جلساتی مشترک با حضور مسئولین فرهنگی، برنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت پذیرد و نگاه حمایت آمیزی بر روی قهرمانان ملی پوش وجود داشته باشد.
در این نشست مقرر شد تا هر چه زودتر تکلیف تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی معین گردد تا با توجه به زمان باقی مانده و مباحث مالی، فدراسیونها تمرکز بیشتری بر روی روند آماده سازی تیم های ملی خود داشته باشند و بر نظارت هر چه بیشتر اردو های آماده سازی و هزینه ها تاکید شده است.
در خاتمه این جلسه تمامی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل،شجاعی خزانه دار،مشحون،کفاشیان،رسول خادم،رباب شهریان،علیرضا دبیر،پولادگر،علیپور و باقرزاده انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام داشتند.

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ۱۴:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.