سه پیروزی و یک شکست برای ساحلی بازان ایران در روز اول

سه پیروزی و یک شکست برای ساحلی بازان ایران در روز اول
نمایندگان والیبال ساحلی ایران در روز نخست تور آسیا به سه پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران 2) و هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) از صبح امروز به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات تور آسیایی تایلند رقابت های خود را آغاز کردند.
مسابقات والیبال ساحلی تور آسیایی با حضور 34 تیم در هشت گروه آغاز شد که شش گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی در دور مقدماتی بازی ها را شروع کردند.
تیم والیبال ساحلی ایران (یک) شامل بهمن سالمی و رحمان رئوفی با تیم های استرالیا یک، تایلند 2 و هنگ کنگ 2 همگروه شد که در بازی های اول و دوم موفق به شکست 2 بر صفر استرالیا (یک) و دو بر صفر تایلند (2) شد.
این تیم فردا پنج شنبه با هنگ گنگ (2) بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد خواهد شد.
تیم والیبال ساحلی ایران (دو) نیز با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی با تیم های ژاپن یک، استرالیا 2 و سنگاپور همگروه شد که در بازی اول 2 بر یک مغلوب ژاپن (یک) شد و در دیدار دوم 2 بر صفر سنگاپور را شکست داد.
این نماینده ایران نیز فردا پنج شنبه با استرالیا (2) بازی خواهد داشت و در صورت پیروزی معدل پوئن تکلیف تیم دوم صعود کننده این گروه را مشخص خواهد کرد.  
هدایت ساحلی بازان ایران با رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی است. کسب مقام قهرمانی این مسابقات امتیاز ویژه ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا (خرداد ماه 93 در چین) و بازیهای آسیا کره جنوبی دارد. این رقابت ها در دو شهر خانوم و ساخولای تایلند برگزار می شود.

۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.