بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی احسان حدادی ؛کیومرث هاشمی: وظیفه ماست از قهرمانان ملی خود حمایت کنیم

بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی احسان حدادی ؛کیومرث هاشمی: وظیفه ماست از قهرمانان ملی خود حمایت کنیم
صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته، افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی طی سفری چند ساعته به کیش از اردوی احسان حدادی نائب قهرمان المپیک پرتاب دیسک کشورمان در زمین شماره 2 استادیوم المپیک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: هدف ما از سفر به کیش بازدید از اردوی احسان حدادی ملی پوش مدالیست کشورمان بود که خود را برای حضور در رقابت های مختلف بین المللی از جمله بازی های آسیایی آماده می کند و وظیفه خود می دانیم در حد توان خود از همه قهرمانان ورزشی کشورمان حمایت کنیم و امیدواریم قهرمانان عزیزی همچون آقای حدادی با حداکثر تمرکز و توانمندی فقط به تمرین و آماده سازی خود فکر کنند و کمیته هم هر چه در توان دارد در حمایت از این عزیزان انجام خواهد داد.
وی ادامه داد : باید قدر شناس ورزشکاران عزیزی بود که با تمرینات سخت و پر تلاش خود هدفی جز به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان ندارند.
سپس احسان حدادی ضمن تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک در اردوی تمرینی خود اشاره ای به برنامه های تمرینی خود داشت و گفت بدون شک حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در اردوهای تمرینی مایه دلگرمی ما می شود و امیدوارم که بتوانم در رقابت های پیش رو برای ورزش کشورمان باز هم موفقیت کسب کنم.
حدادی در خاتمه گفت: تمرینات سخت و فشرده ای را پیگیری می کنم و تمام تلاشم افزایش آمادگی برای حضور در بازی های پیش رو است.
شایان ذکر است؛ در این بازدید رضا زرین جوی مدیر ورزش کیش، یاوری سرپرست اداره ورزش کیش و محمود پازوکی رئیس هئیت فوتبال کیش نیز حضور داشتند.

۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.