در نشست با مسئولین کمیته ملی المپیک؛برنامه های فدراسیون وزنه برداری برای حضور در گوانجو ارائه شد

در نشست با مسئولین کمیته ملی المپیک؛برنامه های فدراسیون وزنه برداری برای حضور در گوانجو ارائه شد
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در نشست با مسئولین کمیته ملی المپیک برنامه های آماده سازی خود را برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی گوانگ جو ارائه دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه نشست مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی گوانجو ، حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی بهمراه بهمن زارع مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان  شنبه  با حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته و اعضای کمیته علمی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست، بهرام افشارزاده با تشریح فعالیتهای صورت گرفته در طول سه سال اخیر، موفقیتهای بدست آمده و بی سابقه این مدت را حاصل کار گروهی و شبانه روزی، اتحاد و انسجام بوجود آمده در مجموعه وزنه برداری و همچنین برنامه ریزی و عملکرد مربیان جوان تیمهای ملی دانست و ابراز امیدواری کرد که وزنه برداری در بازیهای آسیایی گوانگ جو بتواند یکی از ستونهای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان باشد.
در ادامه این نشست رضازاده و زارع برنامه های آماده سازی این تیم را که با در نظر گیری تمامی اردوهای آماده سازی درون و برون مرزی، حضور در مسابقات آسیایی و جهانی، برگزاری لیگ و جام باشگاههای آسیا تنظیم شده بود به کمیته علمی تحویل دادند و مقرر شد تا در نشستی اختصاصی با اعضای کمیته علمی تقویم ارائه شده مورد ارزیابی علمی قرار گیرد.
۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.