نصر اصفهانی: بعد از دو روز تمرین به آمادگی خوبی رسیدیم

نصر اصفهانی: بعد از دو روز تمرین به آمادگی خوبی رسیدیم
والیبالیست متین ورامین در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا گفت: بعد از دو روز تمرین در فیلیپین به آمادگی کامل رسیده ایم اما نباید فراموش کنیم که تیم های حریف بازیکنان اروپایی خوبی دارند و نباید آن ها دست کم بگیریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون والیبال ، علیرضا نصر اصفهانی بازیکن جوان تیم متین ورامین در حاشیه جلسه تمرینی این تیم اظهار کرد: در طی این دو  روزی که در فیلیپین تمرینات را شروع کردیم ابتدا قدری به دلیل اختلاف ساعت و تفاوت آب و هوایی دچار مشکل شدیم. هوای فیلیپین کاملا شرجی است و با آب و هوای ایران تفاوت زیادی دارد. با این حال بدن بازیکنان بعد از دو روز به آمادگی رسیده است. شرایط ما کاملا برای مسابقه آماده است.
وی افزود: طبیعی بود که در روز اول نتوانیم تمرین خوبی داشته باشیم.خستگی راه کاملا کار ما را تحت تاثیر قرار داد. اما از روز دوم دیگر مشکلی پیش روی ما نیست. در مرحله مقدماتی با باشگاه هایی از ژاپن و ویتنام و لبنان بازی داریم. ژاپن و لبنان تا جایی که می دانم ترکیب خوبی دارد. همچنین بازیکن کمکی و خارجی خوبی نیز در اختیار دارند. می توانم بگویم بازی های خیلی سختی داریم. سطح مسابقات والیبال باشگاه های آسیا در این دوره بالا تر است. زیرا بیشترین تعداد بازیکنان خارجی و اروپایی در این دوره از مسابقات حضور دارند.
والیبالیست متین ورامین خاطرنشان کرد: میزبانی فیلیپینی ها تا اینجا بد نبوده است. امیدوار هستیم شرایط بهتر شود. شرایط تمرینی که برای ما در نظر گرفته بودند خوب نبود. زیرا در ساعت مناسبی برای ما سالن نگرفته بودند. کیفیت کفپوش سالن هم خیلی خوب نبود. از نظر نو و تهویه شرایط سالن تمرین خوب نبود.
نصر اصفهانی در پایان گفت: با همه این شرایط امیدوار هستیم تا بهترین نمایش را در مسابقات داشته باشیم و با مدال خوشرنگ به کشور برگردیم.

۱۹ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.